به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب : ۳۴۴۱۶۲

اریک تن‌هاخ در پی بازسازی یک تیم بیمار

اریک تن‌هاخ در پی بازسازی یک تیم بیمار
گروه ورزشی:اریک تن‌هاخ تمرینات منچستریونایتد را در حالی شروع کرده که هنوز خریدهای مورد نظرش را باشگاه انجام نداده است. دوران اریک تن‌هاخ در اولدترافورد روز دوشنبه آغاز شده و مربی هلندی اولین جلسه تمرینی خود را پس از تعطیلات تابستانی در کارینگتون انجام داد. او مطمئناً در نقل و انتقالات حضور کامل دارد زیرا به دنبال اصلاح اساسی یک تیم بیمار است.
 
شش بازیکن به نامهای پل پوگبا، نمانیا ماتیچ، خوان ماتا، جسی لینگارد، ادینسون کاوانی و لی گرانت در تابستان امسال با پایان قراردادشان به صورت رایگان از این تیم جدا شدند. اما کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد، و تن‌هاخ به دنبال این است که چندین بازیکن بی‌خاصیت با دستمزدهای کلان را بیرون کرده و تعدادی جایگزین به تیم بیاورد و کیفیت تیم را افزایش بدهد.

نقش دی‌یونگ
هدف اصلی باشگاه جذب فرنکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، است. هافبک هلندی تن‌هاخ را به خوبی می‌شناسد و زیر نظر این مربی ۵۲ ساله به مدت ۲ سال در آژاکس بازی کرد و در ژانویه ۲۰۱۹ با مبلغ ۶۵ میلیون پوند به بارسلونا رفت. همانطور که رافائل فان‌درفارت، هافبک نمادین هلندی، اخیراً به آن اشاره کرد، سرمربی شیاطین سرخ می‌خواهد خط هافبک خود را کاملاً حول بازی‌ساز با استعداد ۲۵ ساله بسازد و از او در نقش «سرخیو بوسکتس» استفاده کند. با بوسکتس ۳۳ ساله که عموماً در نقش هافبک عمیق‌تر استفاده می‌شود، با دو بازیکن مرکزی پیشرفته‌تر در هر دو طرف، دی‌یونگ معمولاً در پست بعدی به عنوان شماره ۸، در بارسلونا استفاده می‌شود. اما تن‌هاخ او را به عنوان یک شماره ۶ در ترکیب ۳-۳-۴ تصور می‌کند که بیشتر شبیه نحوه استفاده از او در آژاکس و هلند است. شک و تردیدهایی هم در مورد فیزیک این بازیکن ۱۸۰ سانتی در دنیای بی‌رحم فوتبال انگلیسی هم وجود دارد، اینکه مناسب این نقش است یا خیر.

اهداف دیگر
یکی دیگر از مواردی که قطعا در لیست آنها قرار دارد هافبک برنتفورد، کریستین اریکسن است که با پایان قرارداد ۶ ماهه‌اش با زنبورها به صورت رایگان در دسترس خواهد بود. ستاره ۳۰ ساله سابق تاتنهام، پس از ایست قلبی در زمین دانمارک در یورو ۲۰۲۰، حرفه خود را به طرز درخشانی در غرب لندن بازسازی کرد و گزینه‌ای باتجربه و خلاق است، و همچنین ارزان.

مدافعان آژاکس، لیساندرو مارتینس و نیکلاس تالیافیکو نیز زیر نظر هستند و احتمالاً مستقیماً به عنوان گزینه اول به عنوان ۴ مدافع انتخاب خواهند شد. تالیافیکو برای پست دفاع چپ با لوک شاو رقابت خواهد کرد، در حالی که مارتینس احتمالاً در پست دفاع میانی چپ، در کنار رافائل واران یا هری مگوایر بازی خواهد کرد. با این حال، برای اینکه این دو انتقال اتفاق بیافتد، مدافعان دیگر باید ابتدا از آنجا خارج شوند، و اریک بیلی، فیل جونز، اکسل توانزبه و الکس تلس احتمالاً در اولویت قرار دارند.

اگرچه آنتونی، وینگر برزیلی آژاکس، یک گزینه است، یونایتد در مورد سایر بازیکنان در تردید است. آنتونی مارسیال مهاجم نامحبوب، که فصل گذشته حرکت قرضی ناموفقی در سویا داشت، به عنوان بخشی از قراردادهای احتمالی برای مهاجمان پیشنهاد می‌شود. آندریاس پریرا، هافبک برزیلی می‌تواند جدا شود و باشگاه شمال‌غربی امیدوار است که این بازیکن ۲۶ ساله با شرایط شخصی فولام موافقت کند، زیرا پیشنهاد ۱۱ میلیون پوندی بهترین معامله مالی برای یونایتد است. پس از جدایی و بازنشستگی گرانت، دروازه‌بان ۳۹ ساله، و با احتمال خروج دین هندرسون به ناتینگام فارست، تیم تن‌هاخ به دنبال یک دروازه‌بان ارزان‌قیمت و باتجربه به عنوان گزینه سوم است تا در مواقع اضطراری به عنوان پشتیبان و پوشش عمل کند.آن‌ها به دنیل باخمن از واتفورد علاقه داشتند، اما واتفورد برای بازیکنی که دو سال از قراردادش باقی مانده مبلغی را می‌خواست و یونایتد حاضر به پرداخت آنچه آن‌ها می‌خواستند نبود.
برچسب ها: فوتبال جهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها