به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۴:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۷ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب : ۳۴۴۲۱۰

هفته گذشته بیت‌کوین چقدر سود کرد؟

هفته گذشته بیت‌کوین چقدر سود کرد؟
گروه اقتصادی: بیت‌کوین در هفته گذشته شاهد ۱۵.۳ میلیون دلار ورودی در میان بازار نزولی ارز‌های دیجیتال بود و بر اساس گزارش کوین شرز (CoinShares)، جریان‌های خروجی برای وجوه ویژه بیت‌کوین بالغ بر ۴۵۳ میلیون دلار بوده که تمام جریان‌های ورودی شش ماه گذشته را از بین برده است.
به گزارش ایسنا و به نقل از کریپتوکارنسی، وجوه اندازه‌گیری‌شده، محصولات سرمایه‌گذاری هستند که سرمایه‌گذاران سنتی را در معرض کریپتو قرار می‌دهند، بدون اینکه مجبور باشند خودشان از رمزارز مزبور نیز نگهداری کنند. هنگامی که سرمایه‌گذاران یک صندوق مبتنی بر رمزنگاری را خریداری می‌کنند، به آن جریان ورودی می‌گویند و معمولا یک علامت صعودی است. فرآیند مخالف، زمانی است که سرمایه‌گذاران از صندوق‌های مذکور خارج می‌شوند و جریان خروجی نامیده می‌شود و اغلب نزولی است.

از نظر دارایی‌های تحت مدیریت (AUM)، خروجی‌های هفته گذشته سومین رکورد بزرگ بود که ۱.۲ درصد از کل AUM کل وجوهی که کوین شرز دنبال می‌کند را تشکیل می‌دهد. بدترین جریان خروجی ۱.۶ درصدی بود که در بازار نزولی ۲۰۱۸ ثبت شد.با این حال، جریان خروجی هفته گذشته از نظر ارزش دلار بزرگترین مورد است.به غیر از بیت‌کوین، دارایی‌های دیگر ازجمله اتریوم (۱۰.۹ میلیون دلار)، کاردانو (۰.۸ میلیون دلار)، ترون (۰.۱ میلیون دلار)، پولکادوت (۰.۲ میلیون دلار) و سایر دارایی‌ها (۲.۹ میلیون دلار) مجموعا ۳۰ میلیون دلار ورودی گزارش کردند که منجر به خروج خالص خروجی بالغ بر ۴۲۳ میلیون دلار شد.

چه چیزی باعث خروج بیت‌کوین می‌شود؟
اخیرا، بانک‌های مرکزی ازجمله فدرال رزرو ایالات‌متحده و بانک کانادا افزایش نرخ بهره را به‌عنوان اقدامی برای مبارزه با تورم فزاینده اجرا کرده‌اند. بانک مرکزی کانادا اوایل این ماه نرخ بهره را از یک درصد به ۱.۵ درصد و فدرال رزرو به نرخ بهره یک درصد ۰.۷۵ درصد افزود و آن را به ۱.۷۵ درصد افزایش داد.
افزایش نرخ اغلب منجر به بازده اوراق قرضه بالاتر می‌شود که ممکن است برای بسیاری از سرمایه‌گذاران جذاب‌تر از صندوق‌های ارز دیجیتال به نظر برسد.
این افزایش‌ها بیشترین ضربه را به تمام بازار‌ها ازجمله ارز‌های دیجیتال وارد کرده است، اما این سرمایه‌گذاران کانادایی بودند که به نظر می‌رسد بیت‌کوین را به‌طور انبوه کنار گذاشته‌اند. طبق گزارش کوین شرز، محصولات رمزنگاری شرکت پرپس اینوستمنت (Purpose Investments) مستقر در تورنتو با خروجی عظیم ۴۹۰.۷ میلیون دلاری مواجه شدند.

در مورد ایالات‌متحده، این گزارش حاکی از آن است که محصولات در داخل کشور مجموعا ۴۱ میلیون دلار ورودی داشته‌اند.مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۲۴.۵۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۲.۷۳ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۵۴ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۱۰ درصد افزایش داشته است.حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۵.۷۵ میلیارد دلار است که ۲.۳۸ درصد کاهش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۵.۸۵ میلیارد دلار است که ۱۰.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۴۹.۸۹ میلیارد دلار است که ۸۹.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.
به روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۲۰ صبح به وقت شرقی)این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۲۰ هزار و ۶۲۲.۶۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش
۲- اتریوم
قیمت: هزار و ۱۷۴.۷۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۶۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۹۸ درصد افزایش
۳- بایننس کوین
قیمت: ۲۳۱.۸۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۸ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۳۹ درصد افزایش
۴- تتر
قیمت: ۰.۹۹۹۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۰ درصد افزایش
۵- سولانا
قیمت: ۳۷.۳۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۵۸ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۷.۳۷ درصد افزایش
۶- کاردانو
قیمت: ۰.۴۷۹۴ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۹۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱.۷۹ درصد کاهش
۷- ریپل
قیمت: ۰.۳۴۲۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۶.۱۶ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۶.۳۶ درصد افزایش
۸- پولکا دوت
قیمت: ۷.۵۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۵.۳۵ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۳.۲۶ درصد کاهش
۹ - یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۱۰- دوج کوین
قیمت: ۰.۰۶۹۴۷ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۷.۳۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۱۶.۳۵ درصد افزایش
برچسب ها: بیت کوین
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها