به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۳:۴۴
کد مطلب : ۳۴۴۳۶۶

رالی عجیب دوج‌کوین در روز‌های آرام رمزارز‌ها

رالی عجیب دوج‌کوین در روز‌های آرام رمزارز‌ها
گروه اقتصادی: دوج‌کوین طی ۷ روز گذشته رالی قدرتمندی را ثبت کرده و حدود ۲۰ درصد افزایش یافته است همچنین بهترین عملکرد در بین ۱۰ ارز دیجیتال با ارزش را دارد.به گزارش ایسنا، دوج‌کوین به یک نقطه گذار مهم رسیده است. نحوه عملکرد سکه از اینجا به بعد تعیین می‌کند که روند صعودی اخیر تا کجا پیش خواهد رفت.
این رمزارز مقاومت ۳۵ روزه میانگین متحرک نمایی (EMA) خود را در حدود ۰.۰۷۳۵ دلار آزمایش می‌کند و در نظر دارد تا حمایت ۰.۰۸۲ دلاری را در روز‌های آینده پس بگیرد. اگر این اتفاق رخ دهد می‌تواند تا حداقل ۳۳ درصد نوسان بیشتری داشته باشد.

هفته گذشته برای دوج‌کوین هفته بسیار خوبی بود و پس از افزایش ۲۰ درصدی توانست از چندین منطقه مقاومت عبور کند. دوج‌کوین در حال حاضر، متحرک نمایی ۳۵ روزه ۰.۰۷۳۵ دلاری خود را آزمایش می‌کند. با وجود افت ۶۵ واحدی در ۲۴ ساعت گذشته، ارزش این میم‌کوین همچنان بالای ۰.۰۷ دلار تثبیت شده است.هنگامی که این مرحله تثبیت به پایان رسید، دوج سعی خواهد کرد منطقه مقاومت ۰.۰۸۲ دلار را آزمایش کند. در واقع، این توکن تنها به افزایش ۱۰ درصدی نسبت به قیمت فعلی خود نیاز دارد تا مقاومت در ۰.۰۸۲ دلار به پشتیبانی تبدیل شود. وقتی این اتفاق بیفتد، احتمالا دوج تقاضای زیادی ایجاد خواهد کرد و باعث می‌شود قبل از عقب‌نشینی این سطح را تا ۰.۱ دلار بیشتر کند بنابراین نسبت به قیمت فعلی حدود ۴۰ درصد افزایش خواهد داشت.

تا اینجا به نظر می‌رسد دوج برای اجرای این تنظیمات، شتاب کافی دارد. با این حال، اگر امروز به هر طریقی سکه میم به زیر ۰.۶۸ دلار سقوط کند، این پیش‌بینی نامعتبر می‌شود، اما فکر نمی‌کنیم چنین رخدادی را شاهد باشیم.
مهم‌ترین نقطه قیمتی که می‌توان به وضوح مشاهده کرد ۰.۰۸۲ دلار است. هنگامی که این علامت از مقاومت به حمایت تبدیل شد، زمان خرید دوج فرا می‌رسد. همچنین با بهبود احساسات گسترده‌تر در بازار، فکر نمی‌کنیم که خطر نزولی قابل‌توجهی برای دوج وجود داشته باشد مگر اینکه قیمت آن به زیر ۰.۰۶۸ دلار کاهش یابد.

مجموع ارزش بازار جهانی ارز‌های دیجیتالی در حال حاضر ۹۱۳.۰۴ میلیارد دلار برآورد می‌شود که این رقم نسبت به روز قبل ۱.۳۵ درصد کمتر شده است. در حال حاضر ۴۲.۴۹ درصد کل بازار ارز‌های دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۰۴ درصد کاهش داشته است.حجم کل بازار ارز‌های دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۵۶.۲۵ میلیارد دلار است که ۰.۵۷ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در حال حاضر ۶.۰۰ میلیارد دلار است که ۱۰.۶۸ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار اکنون ۵۰.۷۴ میلیارد دلار است که ۹۰.۲۲ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارز‌های دیجیتال است.به روزرسانی قیمت ارز‌های دیجیتالی (تا ساعت ۰۷:۵۰ صبح به وقت شرقی)این رده حاوی تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ از نظر ارزش بازار است.
۱- بیت‌کوین
قیمت: ۲۰ هزار و ۳۳۱.۶۲ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته:۱.۶۰ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۸۶ درصد کاهش
۲- اتریوم
قیمت: هزار و ۱۴۹.۳۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۴۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۴.۰۳ درصد افزایش
۳- بایننس کوین
قیمت: ۲۲۹.۰۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۷ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۴۴ درصد افزایش
۴- تتر
قیمت: ۰.۹۹۸۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۲ درصد کاهش
۵- سولانا
قیمت: ۳۵.۶۹ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۴.۳۹ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۷ درصد افزایش
۶- کاردانو
قیمت: ۰.۴۷۳۳ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۴۴ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۹۵ درصد افزایش
۷- ریپل
قیمت: ۰.۳۳۶۸ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۱.۷۱ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر ۴.۰۹ درصد افزایش
۸- پولکا دوت
قیمت: ۷.۳۶ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۲.۶۲ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۲.۸۴ درصد کاهش
۹ - یو اس دی کوین
قیمت: ۱.۰۰ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۰.۰۰ درصد افزایش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۰.۰۱ درصد کاهش
۱۰- دوج کوین
قیمت: ۰.۰۶۷۲۵ دلار
تغییرات قیمتی ۲۴ ساعت گذشته: ۳.۲۳ درصد کاهش
تغییرات قیمتی یک هفته اخیر: ۵.۰۳ درصد افزایش
برچسب ها: رمز ارز
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها