به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۳:۵۱
کد مطلب : ۳۴۴۳۶۹

تجمع هواداران استقلال در حمایت از وریا

تجمع هواداران استقلال در حمایت از وریا
گروه ورزشی: در شرایطی که هواداران استقلال منتظر تمدید قرارداد با کاپیتان محبوب خود هستند، مدیران این باشگاه هنوز برای این مسئله اقدام نکرده‌اند تا ادامه حضور وریا در استقلال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.
این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که وریا در شرایطی که مسئولان باشگاه استقلال درگیر استخدام سرمربی جدید برای جانشینی فرهاد مجیدی بودند، دلخوری خود را از عدم تماس باشگاه با او برای تمدید قرارداد اعلام کرد.با این حال تعدادی هواداران تیم آبی‌پوش پایتخت که به شدت به این مسئله و همچنین عملکرد این باشگاه در نقل و انتقالات اعتراض دارند، امروز در مقابل ساختمان باشگاه جمع شدند و شعار هایی را خطاب به مدیرعامل استقلال سر دادند.
.....
همچنین مجید نامجومطلق و میلاد میداوودی در اینستاگرام خود از وریا غفوری حمایت کردند.

مرجع : برترین‌ها
برچسب ها: وريا غفوری

۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ۲۲:۳۸
اگه همین حرفهارو دوران روحانی گفته بود بهش مدال لیاقت هم می دادندولی الان چون ازما بهترون در دولت هستن کسی نباید چیزی بگه (389859)
مهرانه
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ۱۴:۴۹
من نمی دونم چرا این تیم ها می توانند به مربیان خارجی برای یکسال میلیون ها دلار برای دستاورد باخت و کلاه برداری شان پول قراردادی و پیشاپیش بدهند !! ؟
ولی ولی! چرا مربیان داخلی مثل دایی را ممنوع الکار می‌کنند و یا فرهاد مجیدی را فراری می‌دهند و بهش پیشنهاد یکصد هزار دلار می‌دهند!!!!؟
این چراها را چه کسی بایستی پاسخ بدهد (389876)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها