به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۳:۵۸
کد مطلب : ۳۴۴۳۷۴

زمان تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای عموم

زمان تزریق دز چهارم واکسن کرونا برای عموم
گروه جامعه: معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: بر اساس برنامه ریزی‌ها احتمالا دریافت نوبت چهارم واکسن کرونا در تابستان امسال انجام شود که در حال حاضر کادر درمان و گروه‌های خطر مانند افراد بالای ۷۰ سال دز چهارم خود را دریافت می‌کنند.

کمال حیدری، معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شده است تا وزارت بهداشت راه‌های کم کردن محدودیت‌ها را به صورت هوشمند دنبال و بررسی کند و پیشنهاد‌های خودش را بعد از انجام مطالعات به ستاد ملی کرونا بدهد. ما تمام این اقدامات را انجام داده ایم و منتظر نظر ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم.
 
 او گفت: ما درخواست داده ایم تا همه افراد دز چهارم واکسن کرونا را تزریق کنند و در این خصوص منتظر نظر کمیته علمی کشوری کرونا هستیم.به گفته وی بر اساس برنامه ریزی‌ها احتمالا دریافت نوبت چهارم واکسن کرونا در تابستان امسال انجام شود که در حال حاضر کادر درمان و گروه‌های خطر مانند افراد بالای ۷۰ سال دز چهارم خود را دریافت می‌کنند.او گفت: خیلی از کشور‌ها محدودیت زدن ماسک را برداشته اند؛ اما رئیس سازمان جهانی بهداشت توصیه کرده است که محدودیت زدن ماسک برداشته نشود. زیرا بزرگ‌ترین عامل محافظت از افراد در برابر بیماری کرونا زدن ماسک است.
برچسب ها: واکسن کرونا
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها