به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۴:۰۱
کد مطلب : ۳۴۴۳۷۵

ولخرجی آبی‌ها برای جذب دو وینگر ارزشمند

ولخرجی آبی‌ها برای جذب دو وینگر ارزشمند
گروه ورزشی: چلسی آماده است تا رافینیا ستاره برزیلی را به اولین خرید تحت مالکیت جدید باشگاه تبدیل کند، و همچنین این هفته برای جذب رحیم استرلینگ اقدام خواهد کرد.جذب این دو وینگر برای مالکیت جدید باشگاه، تاد بولی، بیش از ۱۰۵ میلیون پوند هزینه در بر خواهد داشت. چلسی برای رافینیا با لیدز یونایتد تماس گرفت و به سرعت موافقت کرد که قیمت تمام شده ۵۵ میلیون پوندی درخواستی آنها را پرداخت کند. آبی‌ها همچنین در این هفته قرار است ۵۰ میلیون پوند برای استرلینگ ۲۷ ساله که مشتاق انتقال به لندن است، پیشنهاد دهند. منچسترسیتی به استرلینگ گفته که پیشنهادات جذب او را بررسی خواهد کرد، زیرا می‌دانند که با یک نبرد شکست‌خورده برای حفظ این ستاره روبه‌رو هستند، با اینکه مشتاقانه می‌خواهند او بماند.

چلسی به سرعت به همراه دیگر باشگاه‌ها به دنبال به چنگ آوردن رافینا رفت. آرسنال مدتی است که به دنبال این وینگر بوده، اما توماس توخل، سرمربی چلسی مصمم بود به رقبای لندنی خود نبازد. بارسلونا، تاتنهام و نیوکاسل نیز به دنبال او بودند. رافینیای ۲۵ ساله به سران الندرود گفت که می‌خواهد برود و بیشتر علاقه به رفتن به بارسا دارد. اما غول‌های اسپانیایی مشکلات مالی دارند و راه را برای چلسی هموار کردند. انتظار می‌رود این قرارداد در ۴۸ ساعت آینده اعلام شود.

پس از تصاحب ۴٫۲۵ میلیارد پوندی این باشگاه توسط بولی آمریکایی، چلسی مصمم است در بازار نقل و انتقالات فعال شود. تا اینجای تابستان، آنها فقط بازیکنان را به بیرون فرستادند، و مدافعان آنتونیو رودیگر و آندریاس کریستنسن را آزاد کردند که باشگاه را ترک کنند.در همین حال، سیتی همچنان امیدوار است که استرلینگ قرارداد جدیدی را بپذیرد، اما آنها به شرطی که قیمت مناسب باشد، به دنبال پذیرش پیشنهاد از سوی باشگاه‌های دیگر هم هستند. هنوز ۱۲ ماه از قرارداد فعلی این ملی‌پوش انگلیسی باقی مانده اما نگران مدت زمان بازی‌اش در زمین اتحاد در فصل آینده است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها