به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۳۴۴۳۸۳

شناسایی ۴۴۱ بیمار کرونایی در کشور

شناسایی ۴۴۱ بیمار کرونایی در کشور
گروه جامعه:بنابر اعلام وزارت بهداشت، در شبانه روز گذشته ۴۴۱ بیمار جدید کرونایی در کشور شناسایی شد. از دیروز تا امروز ۸ تیرماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴۴۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۷۰ نفر از آنها بستری شدند.مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۲۳۷ هزار و ۵۹۷ نفر رسید.
 
در طول ۲۴ ساعت گذشته، هیچ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در کشور جان خود را از دست نداد و مجموع جان باختگان این بیماری، در عدد ۱۴۱ هزار و ۳۸۶ نفر ماند.خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۶۲ هزار و ۴۰۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.۱۸۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.تا کنون ۵۲ میلیون و ۵۹۹ هزار و ۵۹۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.در حال حاضر ۰ شهرستان در وضعیت قرمز، ۰ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۱ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۷ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها