به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب : ۳۴۴۳۸۶

شوخی منوچهر آذری با سنش در روز تولدش

شوخی منوچهر آذری با سنش در روز تولدش
گروه فرهنگی: منوپهر آذری با همان لحن شاد و طنز همیشگی، در سالروز تولدش می‌گوید که سنش را حتی از همسرش هم پنهان کرده است و اظهار می‌کند: بگذارید زندگی روال عادی خودش را طی کند، حال خوب مهم است، سن مهم نیست.به گزارش ایسنا، منوچهر آذری همزمان با سالروز تولدش (هشتم تیرماه)  شرکت کرد و درباره‌ی فعالیت این روزهایش گفت. او به طنز می‌گوید که سنش را از همسرش پنهان کرده است و اظهار می کند: بگذارید زندگی روال عادی خودش را طی کند. 
 
امیدوارم مشکلات را پشت سر بگذاریم و جلو برویم
این هنرمند طناز رادیو از آرزویش هم می‌گوید و ادامه می‌دهد: آرزو می کنم خانواده‌ام سلامت باشند و خودم هم زنده باشم و عزیزانم را ببینم. آرزوی بزرگترم این است که همه‌ی مردم همیشه خوشحال باشند و بتوانند از مشکلات عدیده که گریبانگیر تک تک خانواده‌هاست خارج شوند. من برای اجرای برنامه به کشورهای زیادی سفر کرده‌ام. مالزی، اتریش، آلمات، انگلیس، تاجیکستان، استکلهم، سوئد و ... رفتم. آدم سیاسی نیستم، نمی‌خواهم از ایران تعریف و اغراق کنم، ولی واقعا کشور ما، کشور پرنعمتی است، البته حالا با مشکلاتی که پیش آمده مردم واقعا اذیت می‌شوند. امیدوارم این مشکلات را هم پشت سر بگذاریم و جلو برویم. این آرزوی من است. من هر چه خوبی برای خودم می‌خواهم برای مردم هم می‌خواهم. 

یک پرسش از تلویزیون
منوچهر آذری از تلویزیون هم سوالی دارد و می‌گوید: من امسال سریالی به نام «جناب عالی» را به کارگردانی عادل تبریزی بازی کردم. امیرحسین رستمی همبازی من بود و بازیگران خیلی خوبی در این سریال بازی کرده بودند. سریالی بود که اجازه داده بودند از شبکه نسیم پخش شود. سوالم این است چطور اجازه می‌دهند سناریویی را ما کار کنیم و بعد وقتی آماده می‌شود اجازه پخش نمی‌دهند و آن را توقیف می‌کنند؟! اگر مشکلی داشته همان موقع می‌گفتند. قرار بود این سریال عید نوروز روی آنتن برود. سریال خانوادگی و انتقادی خوبی بود. بعد اعلام کردند از تلوبیون پخش شد منتهی من دسترسی به این شبکه نداشتم. حیف است سرمایه می‌گذراند و بعد نتیجه این می‌شود که اینگونه پخش شود.

چرا آذری پیشنهاد ده‌نمکی را نپذیرفت؟
وی در پاسخ به اینکه آیا پیشنهادی از تلویزیون به وی شده است؟ توضیح داد: در حال حاضر کار تصویری ندارم. پیش از این آقای ده‌نمکی پیشنهادی دادند برای نقش یک سرهنگ بازنشسته این سرهنگ مریض بود و در تخت بیمارستان هم چندیدن بار احیای قلب می‌شد. اما خانواده من دوست نداشتند نقش بیمار روی تخت بیمارستان را بازی کنم و با وجود اینکه قرارداد بسته بودم همکاری‌ام را کنسل کردم و از همین جا از آقای ده نمکی عذرخواهی می‌کنم. ولی آقای جاویدنیا و آقای محبی در سریال ایشان حضور دارند و سریال خوبی خواهد شد.

«صبح جمعه با شما» دیگر تمام شد
این هنرمند رادیو در بخشی از گفت و گویش از برنامه به یادماندنی صبح جمعه با شما یاد کرد و گفت: «صبح جمعه با شما» دیگر تمام شد. جمع کردن آن هنرمندان امکان‌پذیر نیست. خیلی از هنرمندان از دنیا رفتند و آنهایی که ماندند به کار دیگری مشغولند. اگر هم ساخته شود دیگر مثل قبل با آن هنرمندان با آن شرایط نخواهد بود و اگر هم برنامه تولید شود جدید باید باشد.

این هنرمند رادیو همچنین در پایان از حضورش در رادیو فرهنگ و اجرای برنامه طنز به تهیه‌کنندگی موسوی‌نژاد خبر داد و گفت: «هفت کوچه» برنامه‌ای با فضای شاد و با اجرای ساز و آواز است که روزهای پنجشنبه و جمعه ساعت ۹ روی آنتن این شبکه قرار می‌گیرد. در این برنامه با هنرمندانی از جمله عباس محبی و ایزد کاویانی که نوازندگی ضرب و تمپو و آواز را برعهده دارند و حسن احمدی که اجرای سنتور را برعهده دارند، همکاری می‌کنم.
برچسب ها: منوچهر نوذری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها