به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۳۴۴۴۰۰

سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس شد

گروه ورزشی: سیدجلال حسینی سرانجام تصمیم به خداحافظی از فوتبال گرفت و با امضای قرارداد مربیگری، به جمع کادرفنی پرسپولیس پیوست.
سیدجلال حسینی مربی پرسپولیس شد
در حالی که از مدتها قبل در مورد آینده سیدجلال حسینی گمانه‌زنی می‌شد و حتی مدیرعامل، معاون ورزشی و سرمربی پرسپولیس، خداحافظی کاپیتان شماره چهار و پیوستن به کادرفنی را اعلام کرده بودند، حسینی امروز به باشگاه پرسپولیس رفت.
ساعتی پس از اینکه سیدجلال از میان خبرنگاران و هواداران پرسپولیس گذشت و وارد ساختمان باشگاه شد، خبر خداحافظی او رسماً تأیید شد تا پایان یک دوره درخشان برای کاپیتان پرسپولیس رسما اعلام شود.
به این ترتیب سیدجلال حسینی از این پس به عنوان مربی در کادرفنی پرسپولیس حضور خواهد داشت و به همراه کریم باقری و محمد عسگری به یحیی گل‌محمدی کمک می‌کند.
سیدجلال نخستین بار در لیگ دوازدهم به پرسپولیس پیوست اما پس از دو فصل راهی فوتبال قطر شد و سپس یک فصل در نفت تهران بازی کرد. او در لیگ شانزدهم به جمع قرمزها بازگشت و در طول شش فصل، 9 جام قهرمانی را بالای سر برد و در دو فینال لیگ قهرمانان آسیا، بازوبند کاپیتانی را بر بازو بست.
حسینی تنها فوتبالیست ایرانی است که در دو فینال لیگ قهرمانان کاپیتان تیمش بوده است.
سیدجلال حسینی 256 بازی با پیراهن پرسپولیس در مسابقات مختلف انجام داد و به عنوان سومین بازیکن باسابقه این تیم خود را مطرح کرد.
برچسب ها: سید جلال حسینی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها