به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۷:۱۷
کد مطلب : ۳۴۴۴۰۵
چرا سال دوم نتوانستم مثل ورودم باشم؟

خداحافظی حامد لک از پرسپولیس با یک یادآوری

گروه ورزشی: دروازه‌بان سابق پرسپولیس ضمن خداحافظی از هواداران این تیم اشاره کلی به برخی اتفاقات برای او در سال دوم داشت.
خداحافظی حامد لک از پرسپولیس با یک یادآوری
حامد لک که پس از دو سال حضور در پرسپولیس و فسخ قرارداد با این باشگاه تصمیم گرفت راهی مس رفسنجان شود، با انتشار یک ویدئو از واکنش‌های خود طی دو فصل حضور در جمع سرخ‌پوشان، از هواداران این تیم خداحافظی کرد و نوشت:
«سلام به همه هواداران دوست‌داشتنی و باشعور باشگاه بزرگ پرسپولیس
زحمت زیادی برای رسیدن به پیراهن پرسپولیس کشیدم و حالا که می‌خواهم آن را از تَن(نه از قلبم) خارج کنم، وجدانم راحت است که حتی یک‌روز در تمرینات و بازی‌ها کم نگذاشتم و با همه وجودم تلاش کردم تا بهترینِ خودم و گلر دلخواه شما هواداران دوست‌داشتنی باشم.
در زمان ورود به پرسپولیس چالش خیلی سختی داشتم، اما خدا را شکر از سال‌ها قبل‌تر از حضورم در این تیم آنقدر انگیزه داشتم که بدون توجه به بازی‌های دشوار لیگ قهرمانان، بتوانم عملکردی قابل انتظار برای هواداران عزیزمان داشته باشم.
خوشحالم که سال اول حضورم در پرسپولیس با شرایط خوب و رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر و سوپر جام و حضور در فینال آسیا(که حق‌مان قهرمانی بود) همراه شد ولی سال دوم بخاطر یک‌سری اتفاقات که نمی‌خواهم بازگو کنم، قهرمانی به دست نیامد.
قبول دارم در سه، چهار بازی آنطور که باید کار نکردم ولی این وضعیت برای هر گلری در تمام دنیا می‌افتد، اما در طول دو سال حضورم در تیم بزرگ پرسپولیس این اتفاق افتاد ولی برخی خواستند از آب گل‌آلودی که وجود داشت، ماهی بگیرند که گذشت زمان روی دیگرشان را به هواداران نشان می‌دهد.
روزی که با پرسپولیس قرارداد بستم را تا آخرین لحظه عمرم فراموش نمی‌کنم و سعی کردم حرفه‌ای زندگی کنم تا از مسیری که برای آینده فوتبالی‌ام در نظر گرفتم، دور نشوم، اما چطور می‌شود وقتی به پرسپولیس آمدم، در آسیا و لیگ آن شرایط را داشتم ولی به مرور در سال دوم آن شرایط را برای من ایجاد کردند که از نظر فنی و فوتبالی عقب افتادم؟ یک‌سری اتفاقات که برای من افتاد یا بهتر بگویم، برای من به وجود آوردند و در فضای مجازی قصد تخریب من را داشتند، فوتبالی نبود ولی خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که بسیاری از پیشکسوتان من را شرمنده کردند و با پیام‌های محبت‌آمیزشان نشان دادند حواس‌شان به همه مسائل بوده و فقط «حامد لک» را در برخی مسائل فصل اخیر مقصر ندانستند.
من اهل بگم بگم نیستم و اینطور نیست که الان بگویم در آینده حرف‌های ناگفته را می‌زنم چون هر اتفاقی که در پرسپولیس افتاد، با من دفن می‌شود.
جا دارد از آقا یحیی عزیز که به من اعتماد کرد، تشکر کنم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشد. از کادر فنی تیم هم تشکر می‌کنم که در این دو سال کمک حال من بودند و یک تشکر هم از آقایان درویش و محمد محمدی بخاطر همکاری برای جدایی از پرسپولیس دارم.
در پایان از همه هواداران خوب پرسپولیس که همیشه حمایت کردند و موجب شدند روزهای خوبی در کنار هم داشته باشیم، تشکر کنم.
از امروز ابتدا موفقیت باشگاه خوب و حرفه‌ای مس رفسنجان و تیمی که در آن بازی می‌کنم، اهمیت دارد و بعد از آن، برای پرسپولیس آرزوی موفقیت می‌کنم و هوادار آن خواهم بود.»
برچسب ها: حامد لک
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها