به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۸:۰۹
کد مطلب : ۳۴۴۴۳۵

برای داماد خانواده هنری سرشناش دعا کنید

برای داماد خانواده هنری سرشناش دعا کنید
گروه فرهنگی: تراویس بارکر که به‌تازگی با خبر ازدواجش با کورتنی کارداشیان در صدر اخبار بود، بنا به دلایل اعلام نشده ای در بیمارستان بستری شده است.تصاویری از بارکر، درامر گروه بلینک-۱۸۲، روی برانکارد به همراه همسرش کورتنی کارداشیان که او را همراهی می‌کرد منتشر شده است. دختر ۱۶ ساله تراویس با انتشار پیامی در اینستاگرام از دنبال کننده‌هایش درخواست کرد که برایشان دعا کند.

بر اساس گزارش‌ها تراویس بارکر با عجله به بیمارستانی در کالیفرنیا منتقل شده است.تراویس ۴۶ ساله ابتدا به دلیل یک مشکل اعلام‌نشده به بیمارستان وست هیلز برده شد، اما در ادامه با توصیه پزشکان به مرکز درمانی دیگری منتقل شد.

مشخص نیست که وضعیت تراویس چگونه است و مشکل اورژانسی پزشکی او چیست، اما در ساعت ۶:۲۵ بعد از ظهر به وقت بریتانیا، او که پدر دو فرزند است در توییتر خود نوشته بود «خدایا نجاتم بده »سایر اعضای خانواده کارداشیان تاکنون در این زمینه عکس العملی در فضای مجازی نداشته‌اند. لاندون پسر ۱۸ ساله تراویس که تنها چند ساعت پس از رفتن پدرش به بیمارستان همراه با ماشین گان کلی برنامه اجرا کرد نیز اشاره‌ای به وضعیت پزشکی پدرش نکرد.

تراویس و کورتنی در ماه مه در یک مراسم مجلل در ایتالیا و در ویلایی متعلق به دولچه و گابانا در پورتوفینو، در جمع نزدیک‌ترین دوستان و اعضای خانواده خود ازدواج کردند.البته کارداشیان ۴۳ ساله و بارکر قبلاً اعلام کرده بودند که در ماه مه در سانتا باربارا، کالیفرنیا به طور قانونی ازدواج کرده‌اند.مراسم پذیرایی عروسی در قلعه‌ای قرن شانزدهمی در همان حوالی به نام کاستلو براون برگزار شد. کورتنی در اینستاگرام نیز نام خود را به کارداشیان بارکر تغییر داده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها