به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ - ۱۵:۰۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۸ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب : ۳۴۴۴۵۱

نحوه رفع انسداد شماره‌ها در اندروید

نحوه رفع انسداد شماره‌ها در اندروید
گروه فناوری:در این مطلب به شما آموزش می‌دهیم که چگونه شماره‌های مسدود شده را رفع انسداد کنید.ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که گاهی اوقات به دلایل مختلف شماره‌های ناشناس یا شناخته شده را که نمی‌خواهید از آن‌ها تماسی دریافت کنید، مسدود کرده باشید. در این مواقع تلفن هوشمند شما به طور خودکار آن را رد می‌کند، اما در برخی مواقع باید شماره‌های مسدود شده را رفع انسداد کنید. در ادامه به شما چگونگی این کار را آموزش می‌دهیم.
 
ابتدا برنامه موبایل را روی گوشی هوشمند خود باز کنید سپس  منوی عمودی سه نقطه را انتخاب کرده و به تنظیمات تماس‌ها بروید. پس از آن بر روی گزینه Blocked Numbers موجود در زیر تب General کلیک کرده و بر روی نماد ضربدر موجود در کنار شماره مسدود شده ضربه بزنید. در این مر حله گزینه Unblock را انتخاب کنید.


تلفن‌های هوشمند اندرویدی همچنین قابلیتی برای مسدود کردن تماس‌های دریافتی از شماره‌های ناشناس ارائه می‌دهند که ممکن است منجر به ارسال هرزنامه روزانه برای شما شود. اگر آن‌ها را مسدود کرده باشید، در صورت تمایل می‌توانید این شماره‌ها را نیز رفع انسداد کنید.ابتدا برنامه گوشی را باز کنید. روی منوی عمودی سه نقطه ضربه بزنید و به تنظیمات بروید. سپس گزینه Blocked numbers در زیر تب General را انتخاب کنید. در مرحله آخر کلید مسدود کردن شماره‌های ناشناس را خاموش کنید.
برچسب ها: اندروید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها