به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ساعت ۱۴:۵۱
کد مطلب : ۳۴۴۴۸۶

حکم زندان برای خواننده مشهور آمریکایی

حکم  زندان برای خواننده مشهور آمریکایی
گروه فرهنگ وهنر: «آر. کِلی»، خواننده سرشناس آمریکایی و برنده جایزه گرمی به تحمل۳۰ سال زندان محکوم شد.
 «آر. کِلی» ستاره ۵۵ ساله موسیقی «R&B» از سوی داگاهی در شهر نیویورک به جرم قاچاق جنسی و سوء استفاده از شهرتش برای جذب طرفدارانش و انجام تجاوز جنسی، به ۳۰ سال حبس محکوم شد.
«آن دانلی» قاضی منطقه‌ای ایالات متحده، پس از شنیدن سخنان چندین بازمانده که نشان دادند چگونه این جرائم جنسی زندگی‌شان را تحت تاثیر قرار داده است، این حکم را صادر کرد. او از شهرت، ثروت و محبوبی خود برای طعمه کردن کودکان و زنان جوان برای تجاوز جنسی استفاده می‌کرده است.
یکی از شاکیان این پرونده در دادگاه، «آر. کلی» را مورد خطاب قرار داد و گفت: «تو مرا وادار به انجام کارهایی کردی که روحم را شکست. به معنای واقعی کلمه آرزو می‌کردم به خاطر اینکه احساس پستی بسیاری به من می‌دادی، بمیرم. به یاد می آوری؟».
اولین بار اتهاماتی مبنی بر  سوء استفاده از دختران جوان در دهه ۱۹۹۰ میلادی علیه «آر کلی» مطرح شد اما با این حال او همچنان طرفداران بسیار زیادی داشت و میلیون‌ها نسخه از آلبوم‌های او پس از این اتهامات نیز به فروش رفت.
خشم گسترده نسبت به رفتارهای غیراخلاقی این خواننده همزمان با جنبش «#Metoo» و پس از انتشار سریال‌های مستند «بازمانده کلی» به اوج خود رسید.
وکلای «آر. کِلی» استدلال کرده بودند که او نباید بیش از ۱۰ سال زندان داشته باشد، زیرا او دوران کودکی آسیب زایی شامل سوء استفاده جنسی شدید و طولانی‌مدت در دوران کودکی، فقر و خشونت را تجربه کرده است.
برچسب ها: آمریکا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها