به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۱:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ساعت ۱۶:۲۱
کد مطلب : ۳۴۴۴۹۳
آینده لواندوفسکی در ابهام؛

سومین پیشنهاد بارسلونا نیز توسط بایرن رد شد!

گروه ورزشی: بایرن مونیخ آخرین پیشنهاد بارسلونا برای خرید رابرت لواندوفسکی را نیز رد کرده است.
سومین پیشنهاد بارسلونا نیز توسط بایرن رد شد!
قرارداد رابرت لواندوفسکی، گلزن باتجربه بایرن مونیخ یک سال دیگر با این تیم به پایان می‌رسد و این ستاره لهستانی تمایلی به ماندن در این باشگاه ندارد. مدیران بارسلونا در هفته‌های اخیر تلاش زیادی برای انتقال رابرت لواندوفسکی به رختکن بلوگرانا انجام داده‌اند که البته هنوز ثمربخش نبوده است. نشریه بیلد در گزارشی مدعی شد مدیران باشگاه بایرن مونیخ امروز پیشنهاد سوم بارسلونا برای انتقال رابرت لواندوفسکی به لالیگا با مبلغ ۴۰ میلیون یورو به اضافه پنج میلیون پاداش را نیز رد کرده و تمایلی به فروش ستاره لهستانی تیم خود نشان نداده‌اند. 

در حقیقت باشگاه آلمانی اعلام کرده فقط زمانی به پیشنهادها در مورد رابرت لواندوفسکی گوش خواهد داد که رقم باشگاه بارسلونا از 50 میلیون یورو شروع شود. البته رقم مورد نظر بایرن مونیخ تفاوت خیلی زیادی با پیشنهاد بارسلونا ندارد و به نظر می‌رسد به‌زودی در نهایت توافق نهایی بین طرفین حاصل خواهد شد. خود رابرت لواندوفسکی بارها در هفته‌های اخیر در مورد تمایل خود به جدایی از بایرن مونیخ صحبت کرده و به نظر همین مساله کلید انتقال این ستاره 34 ساله به بارسلونا خواهد بود.
البته اخبار حاکی از آن است که اگر بایرن مونیخ با انتقال ستاره لهستانی به بارسلونا موافقت نکند او در اردوی پیش‌فصل این تیم شرکت نخواهد کرد. تمرینات بایرن مونیخ از حدود 10 روز دیگر شروع می شود و احتمال دارد تا آن روز تکلیف آینده رابرت لواندوفسکی نیز مشخص شود.
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها