به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۵:۱۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ساعت ۱۶:۳۸
کد مطلب : ۳۴۴۴۹۹

رسمی؛ سه ستاره نامدار یوونتوس جدا شدند

گروه ورزشی: فدریکو برناردسکی، پائولو دیبالا و آلوارو موراتا، سه ستاره خط حمله یوونتوس رسما از این باشگاه جدا شدند.
رسمی؛ سه ستاره نامدار یوونتوس جدا شدند
دوران حضور آلوارو موراتا در یوونتوس رسما به پایان رسید. این مهاجم اسپانیایی که در دو فصل اخیر به صورت قرضی از اتلتیکومادرید راهی تورین شده بود، برای دومین بار بیانکونری را ترک کرد و به تیم سابق خود اتلتیکو بازگشت. اولین بار در سال 2014 موراتا لباس یوونتوس را به تن کرده و دو قهرمانی لیگ، دو کوپا و یک سوپرکاپ را فتح کرده و همچنین به فینال لیگ قهرمانان اروپا در برلین در سال 2015 رسید. اما چهار سال بعد، دومین ماجراجویی آلوارو با لباس بیانکونری آغاز شده و او باز هم به صورت قرضی به یوونتوس پیوست. 

فصل اول دومین دوره حضور موراتا در یووه با 20 گل و قهرمانی در کوپا و سوپرکاپ ایتالیا به پایان رسید. همچنین امسال نیز آلوارو موارتا 12 گل دیگر به ثمر رسانده و در مجموع، کار خود در پیراهن یوونتوس را با 59 گل و 39 پاس گل تمام کرد. در نهایت باشگاه ایتالیایی یوونتوس تمایلی به فعال کردن بند دائمی شدن قرارداد آلوارو موراتا به ارزش 35 میلیون یورو نشان نداد و به همین دلیل این مهاجم اسپانیایی چاره‌ای جز بازگشت نداشت.
همچنین باشگاه یوونتوس امروز رسما خبر جدایی پائولو دیبالا را نیز منتشر کرد. قرارداد این ستاره آرژانتینی امروز و در تاریخ 30 ژوئن رسما تمام شده و دیبالا بعد از هفت سال تورین را ترک کرد. از میلان و اینتر به عنوان مقاصد احتمالی پائولو دیبالا برای فصل بعد نام برده شده است. همچنین باشگاه یوونتوس جدایی فدریکو برنادسکی را از این تیم رسما اعلام کرد. قرارداد این ستاره ایتالیایی نیز تمام شده بود و بیانکونری تمایلی به حفظ او نشان نداد.
برچسب ها: یوونتوس
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها