به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۰۹ ساعت ۱۷:۲۳
کد مطلب : ۳۴۴۵۱۲
مدیران بانك باید پاسخگو حضور بانوان بدحجاب باشند

قانون عجیبی که به مدیران بانک‌ها ابلاغ شد!

قانون عجیبی که به مدیران بانک‌ها ابلاغ شد!
گروه جامعه:  سخنگوی ستاد امر به معروف و نهی از منکر کشور گفت: برای اصلاح وضعیت حجاب در جامعه، طرح جامعی را ارائه کرده ایم و با ایجاد تقابل به شکل کنونی مخالفیم.
حجت الاسلام سید علی خان محمدی  گفت: امر به معروف و نهی از منکر بر اساس قانون اساسی وظیفه همگانی است و بر همین اساس، ما به دنبال توسعه مشارکت های مردمی در تمامی عرصه های مرتبط بوده و زمینه های لازم را برای آن فراهم آورده ایم.
خان محمدی قانونگذاری درست در مجلس شورای اسلامی برای حمایت از امر به معروف را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: برخی از مسائل همچون سگ گردانی دارای خلاءهای قانونی است، در حالی که در غرب قوانین سخت و پیچیده ای برای نگهداری حیوانات وجود دارد.
سخنگوی ستاد امر به معروف با اشاره به یکی از شعارهای دولت سیزدهم مبنی بر مقابله با فساد، بر جدیت دولت انقلابی بر این مسأله تأکید کرد و گفت: گشت ارشاد مدیران و مسؤولان به راه افتاده و مسأله مقابله با منکرات از تخلفات اداری گرفته تا بدحجابی در دستگاههای اجرایی، با جدیت پیگیری می شود.
وی با بیان اینکه باید در کنار فرهنگسازی، نسبت به مسأله جرائم انضباطی نیز توجه داشته باشیم، خاطرنشان کرد: اگر بانوی بدحجابی در شعبه ای از بانک حضور داشته باشد و به او هیچ تذکری ندهند، باید مدیر بانک نسبت به عدم توجه به شئونات اسلامی پاسخگو باشد.
خان محمدی با بیان اینکه با گشت ارشاد حجاب و عفاف به شکل کنونی آن مخالفیم و نباید در جامعه تقابل ایجاد شود، تصریح کرد: برای اصلاح وضعیت حجاب در جامعه، طرح جامعی را ارائه کرده ایم که در حال حاضر از ادارات دولتی آغاز شده و در مرحله بعدی اصناف هستند.سخنگوی ستاد امر به معروف کشور اجرای طرح ناظر یک از سوی نیروی انتظامی را موجب بهبود ۶۰ درصدی کشف حجاب در خودرو عنوان کرد و افزود: در راستای مقابله با فسادهای اداری و اقتصادی، بیش از ۴۰ پرونده کلان اقتصادی در ستاد تشکیل شده و به سرانجام رسیده است.
وی در پایان با بیان اینکه ما با طرح صیانت کاملا موافق هستیم، رها بودن فضای مجازی را آسیب بسیار جدی دانست و گفت: متأسفانه در حال حاضر فضای مجازی کاملا رها شده و معضلات جدی به دنبال دارد و بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب این مسأله باید ساماندهی شود.



 
برچسب ها: امر به معروف
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها