کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

هم‌تیمی طارمی، هم‌بازی مسی و ام‌باپه شد

10 تير 1401 ساعت 10:30


گروه ورزشی: ویتینیا هافبک پرتغالی پورتو اولین خرید پاری سن ژرمن برای فصل جدید لقب گرفت. ویتینیا هافبک پرتغالی از پورتو به پاری سن ژرمن پیوست تا اولین خرید قهرمان فصل قبل فوتبال فرانسه در بازار نقل و انتقالات باشد.

این تیم فرانسوی هنوز در حال مذاکره برای کنار گذاشتن مائوریسیو پوچتینو و انتخاب کریستوف گالتیه به عنوان جایگزین احتمالی او است. به همین خاطر این باشگاه حضور جدی در بازار نقل و انتقالات نداشت و بالاخره توانست در اولین اقدام، ویتینیا را با قراردادی ۵ ساله از پورتو به خدمت بگیرد.ویتینیا اولین بازی خود را برای پورتو در سال ۲۰۲۰ انجام داد و سپس به باشگاه لیگ برتری وولورهمپتون واندررز به صورت قرضی برای ملحق شد و در اولین تجربه خارج از کشور خود ۲۲ بازی انجام داد.

این هافبک که ۳ بازی ملی با پرتغال در پرونده خود دارد، تابستان گذشته به پورتو بازگشت و ۴۷ بازی در یک فصل انجام داد و به باشگاه - که مهدی طارمی، ملی‌پوش ایرانی را هم در اختیار دارد - کمک کرد تا قهرمانی در رقابت های لیگ و جام حذفی را به دست بیاورد.گزارش های رسانه ها ارزش این انتقال را ۴۰ میلیون یورو (۴۲ میلیون دلار) تخمین زده اند.

ناصر الخلیفی مالکیت یکی از ثروتمندترین باشگاه های فوتبال جهان را برعهده دارد. پاری سن ژرمن با این مالک قطری کاملا متحول شده و به یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های فوتبال جهان تبدیل شده است. این تیم فرانسوی نه تنها در لیگ این کشور بلکه در  لیگ قهرمانان اروپا هم از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی است، این در حالی است که تا قبل از آمدن الخلیفی یک تیم معمولی بود که حتی توان رقابت در  لیگ فرانسه را هم نداشت. باید دید این تیم می تواند در فصل جاری به هدف بزرگ خود که قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست برسد یا خیر.


کد مطلب: 344554

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/344554/هم-تیمی-طارمی-هم-بازی-مسی-ام-باپه

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir