به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۰ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب : ۳۴۴۵۹۰

«می تو»، پایان سلبریتی متجاوز را رقم زد

«می تو»، پایان سلبریتی متجاوز را رقم زد
گروه فرهنگی: : آر کلی ستاره موسیقی معروف آمریکایی به سی سال زندان به جرم قاچاق جنسی و آزار و تجاوز محکوم شد. آر کلی که یکی از مهمترین چهره‌های موسیقی R&B در آمریکاست، یکی از افرادی بود که در جنبش  MeToo مورد اتهام قرار گرفت و حتی مستندی به نام «زنده ماندن از دست آر کلی» درباره او و قربانیانش ساخته شد. یکی از هفت شاکی او درشهادتش رو به آر کلی که در سن ۱۷ سالگی او را مورد آزار قرار داده بود، گفت:«تو کارهایی کردی که روح من را شکستی، من به واقعا به خاطر احساسی که تو به من دادی آرزوی مرگ می‌کردم.»

یکی از اصلی‌ترین اتهامات کلی جابه‌جایی طرفداران دختر نوجوانش در سن زیر 18 سال به ایالت‌های مختلف و سواستفاده جنسی از آنها بود که درآمریکا «قاچاق جنسی» محسوب شده و مجازات شدیدی دارد. دادستان برای کلی درخواست حداقل 25 سال زندان کرده بود در حالی که وکلای کلی از دادگاه خواسته بودند به علت تجربه کودکی دردناک و پر از تروما، فقر، خشونت و آزار جنسی به او حکم ده سال زندان یا کمتر بدهد.

این صحبت در حالی گفته می‌شود که طبق شواهد خواننده آهنگ « I Believe I Can Fly» با کمک مدیران و دستیارانش کودکان زیر 18 سال و نوجوانان زیادی را به بهره‌کشی جنسی کشانده و حتی از روابط جنسی با آنها فیلمبرداری کرده است و آنها را با قراردادهای غیرمنطقی و تهدید افشای فیلم های خصوصی به انجام آنچه میخواسته وادار می کرده.

همچنین بنا به ادعای شاکیان بسیاری از آنها از کلی بیماری‌های جنسی مقاربتی گرفته اند. کلی از سال 2019 بنا به این شکایات بدون توانایی گذاشتن وثیقه در زندان است و حالا باید سی سالی در زندان باشد هرچند این عدد ممکن است بیشتر هم بشود چون او به جرم تولید محتوای غیراخلاقی کودکان باید در دادگاهی در شیکاگو حاضر شود که شاید محکومیت او را طولانی‌تر کند.
برچسب ها: سینمای جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها