کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

پیشنهاد حیرت‌انگیز دیزنی به جانی دپ

10 تير 1401 ساعت 14:05


گروه فرهنگی: یکی از نتایج مقاله ای که امبر هرد در آن جانی دپ را به خشونت محکوم کرد، از دست دادن نقش جک اسپارو در «دزدان دریایی کارائیب» بود.حالا ظاهراً جانی دپ، که در دادخواستش علیه امبر هرد پیروز شد، در حال مذاکره با فرنچایز «دزدان دریایی کارائیب» برای بازگشت خود در نقش جک اسپارو است. طبق گزارش ها، کمپانی دیزنی در حال آماده سازی یک قرارداد ۳۰۱ میلیون دلاری به عنوان عذرخواهی رسمی و برای بازگشت او به عنوان شخصیت نمادین این مجموعه فیلم است.

یکی از افراد مطلع از جزئیات این پیشنهاد گفت: «دیزنی علاقه زیادی به اصلاح رابطه خود با جانی دپ دارد. آنها قبل از دادگاه اخیر با او تماس گرفتند و از او پرسیدند که آیا علاقه مند است برای یک یا دو فیلم دزد دریایی دیگر بازگردد.»

این فرد گفت: «می‌دانم که کمپانی برای او یک سبد هدیه با نامه‌ای بسیار صمیمانه فرستاد، اما مطمئن نیستم که پذیرفته شده باشد. اما چیزی که می‌توانم به شما بگویم این است که استودیو قبلاً پیش‌نویس فیلمی درباره جک اسپارو را نوشته است. بسیار امیدوار هستم که جانی آنها را ببخشد و به عنوان شخصیت نمادین خود بازگردد.»

به گفته این منبع، این شرکت مایل است فراتر از آن عمل کند و ۳۰۱ میلیون دلار پیشنهاد کند. «آنها در حال آماده سازی یک معامله به مبلغ ۳۰۱ میلیون دلار هستند که شامل کمک مالی قابل توجهی به یک موسسه خیریه به انتخاب دپ می شود.» گزارش شده است که این قرارداد برای بازگشت جانی دپ به عنوان جک اسپارو در «دزدان دریایی کارائیب ۶» و یک سریال اسپین آف دیزنی پلاس در مورد زندگی اولیه کاپیتان بلک پیرل است.با این حال، طرفداران جانی دپ، که می خواهند او را دوباره به عنوان حاکم اقیانوس ها در فیلم ببینند، از قبل شروع به شادی بازگشت احتمالی او در نقش جک اسپارو در «دزدان دریایی کارائیب» در شبکه های اجتماعی کرده اند.


کد مطلب: 344621

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/344621/پیشنهاد-حیرت-انگیز-دیزنی-جانی-دپ

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir