کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

رزرو هتل ارزان در استانبول

11 تير 1401 ساعت 8:23

گروه گردشگری: هزینه اقامتگاه بخش زیادی از بودجه سفر را به خود اختصاص می‌دهد. ازآنجایی‌که استانبول یکی از مقاصد اصلی گردشگران ایرانی است، رزرو هتل ارزان در استانبول به شما کمک می‌کند تا هزینه‌های سفر خود را کاهش دهید.


گردشگران زیادی از سراسر جهان خود را به استانبول، این شهر همیشه زنده و خوش آب‌ورنگ، می‌رسانند تا از فرهنگ، طبیعت و غذا‌های خوشمزه آن لذت ببرند. این موضوع باعث شده که اقامتگاه‌ها و هتل‌های متنوعی در این شهر ساخته شود. به همین دلیل این مطلب را برای کسانی نوشتیم که به دنبال رزرو هتل استانبول هستند.
نکاتی که باید برای رزرو هتل ارزان در استانبول بدانید
استانبول مرکز گردشگری کشور ترکیه است. بسیاری از مردم استانبول حتی خانه‌های خود را در طی فصل‌های «های سیزن» به گردشگران اجاره می‌دهند. به‌طورکلی می‌توان گفت درآمد مردم ترکیه وابسته به صنعت گردشگری است و هرکدام در بخش‌هایی از این صنعت فعال هستند. شما در استانبول دستتان برای پیداکردن انواع اقامتگاه ارزان‌قیمت باز است. بعضی از افراد ترجیح می‌دهند اقامت در‌هاستل را تجربه کنند و بعضی دیگر هتل‌های ارزان‌قیمت را به اقامت در‌هاستل ترجیح می‌دهند. اگر شما هم جز افرادی هستید که به دنبال رزرو هتل ارزان در استانبول می‌گردید، نکات زیر را قبل از رزرو هتل و سفر به استانبول در نظر داشته باشید:

•    سفر به استانبول در فصل‌های «لو سیزن»: در ماه‌های نوامبر و دسامبر تعداد گردشگران در استانبول کاهش چشمگیری پیدا می‌کند و در این دو ماه می‌توانید هتل‌های ارزان‌تری پیدا کنید.
•    انتخاب روز‌های اول هفته برای اقامت: قیمت اتاق‌های هتل به عوامل زیادی بستگی دارد، اما در اول هفته و روز دوشنبه در مقایسه با آخر هفته قیمت‌های بهتری پیدا می‌کنید.
•    رزرو هتل از چند ماه قبل از سفر: حداقل ۳ هفته قبل از سفر هتل خود را رزرو کنید. در این شرایط قیمت‌های بهتری از سمت هتل‌ها به شما پیشنهاد می‌شود.
شما می‌توانید با درنظرگرفتن این نکات از سامانه آنلاین فلایتیو رزرو هتل استانبول را انجام دهید. این سامانه به شما این امکان را می‌دهد تا چند ماه قبل از سفر هتل‌های ارزان را پیدا کنید و مطابق با بودجه خود هتل خوبی رزرو کنید.

چگونه می‌توانم در استانبول هتل ارزان بگیرم؟
باتوجه‌به افزایش نرخ دلار در کشور و کاهش بی‌سابقه ارزش ریال در سال‌های گذشته، هزینه سفر‌های خارجی از عهده هرکسی بر نمی‌آید. با‌این‌حال، این موضوع نباید شما را دلسرد کند. شما می‌توانید با مدیریت هزینه‌ها به سفر‌ بروید. استانبول به دلیل نزدیکی به ایران گزینه اول بسیاری از ایرانیان برای سفر‌های خارجی است. علاوه بر این، کاهش ارزش لیر نیز در این سال‌ها به نفع ایرانیان شده است. در حال حاضر هزینه خوردوخوراک در ایران با استانبول فرق چندانی ندارد. شما اگر بتوانید هتلی ارزان‌قیمت پیدا کنید، هزینه سفر شما با سفر‌های داخلی فرق چندانی نخواهد کرد.
قیمت هتل در استانبول به امکانات هتل و موقعیت مکانی آن بستگی دارد. به همین دلیل در زمان رزرو هتل در استانبول، بهتر است از فیلتر‌هایی برای محدودکردن انتخاب‌هایتان استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال، می‌توانید از صبحانه رایگان هتل صرف‌نظر کنید یا در نزدیکی جاذبه‌های گردشگری هتل رزرو نکنید. شما ممکن است در مواقعی از سال حتی هتل‌هایی با قیمت ۶ تا ۱۱ دلار نیز پیدا کنید، اما انتظار این قیمت‌ها را همیشه نداشته باشید. قیمت هتل در استانبول تا ۲۰۰ دلار یا بیشتر هم می‌رسد.

آشنایی با هتل‌های ارزان قیمت استانبول
بدون اغراق می‌توان گفت تعداد بی‌شماری هتل در استانبول وجود دارد و شما باید حتماً فاکتور‌های مشخصی در ذهن داشته باشید تا بتوانید از میان این هتل‌ها دست به انتخاب بزنید. در زیر ۲ تا از ارزان‌ترین هتل‌های استانبول را به شما معرفی می‌کنیم:

۱ ـ Arven Boutique Hotel
هتل آرون بوتیک در منطقه فاتح استانبول و در نزدیکی مسجد آبی (مسجد سلطان احمد) واقع شده است. شما با ۴۰۰ متر پیاده‌روی می‌توانید از این مسجد بسیار زیبا دیدن کنید. پذیرش این هتل ۲۴ ساعته به شما پاسخگو هستند. امکانات بهداشتی و وای‌فای نیز در این هتل رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. هتل آرون بوتیک تا مسجد ایاصوفیه نیز کمتر از ۱ کیلومتر فاصله دارد. گردشگران به موقعیت مکانی این هتل امتیاز‌های خوبی داده‌اند.



۲ ـ Istanbul Fair Hotel
هتلی اقتصادی و ارزان که موقعیت مکانی آن از قلب استانبول و جاذبه‌های توریستی آن تا حدودی دور است. این هتل برای افرادی که می‌خواهند در مدت اقامت خود از سروصدا و شلوغی دور باشند بسیار پیشنهاد می‌شود. وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان، صبحانه بوفه باز و نظافت روزانه از امکانات این هتل ۳ ستاره هستند. فاصله مترو و اتوبوس با این هتل فقط ۱۰۰ متر است. با وجود حمل‌ونقل سریع و ارزان استانبول نیاز نیست نگران فاصله این هتل تا مرکز شهر باشید.
علاقه‌مندان سفر به استانبول می‌توانند با مراجعه به سایت فلایتیو هتل‌هایی مطابق با بودجه خود انتخاب کنند. گاهی نیاز است موقعیت مکانی هتل را فدای قیمت کنید و گاهی نیز قیمت بسیار ارزان یک هتل شما را ترغیب می‌کند تا مسافتی را در حمل‌ونقل‌های عمومی استانبول بگذرانید.
 


کد مطلب: 344665

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/344665/رزرو-هتل-ارزان-استانبول

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir