به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب : ۳۴۴۷۲۳

تیتر عجیب روزنامه صداوسیما علیه وریا غفوری

تیتر عجیب روزنامه صداوسیما علیه وریا غفوری
گروه ورزشی: روزنامه جام جم در صفحه ورزشی امروز خود با یادداشتی عجیب به کاپیتان محبوب استقلالی‌ها و هوادارانش حمله کرد:  شب گذشته آخرین مذاکرات باشگاه استقلال با کاپیتانش وریا غفوری به انجام رسید تا او فصل جاری را هم با پیراهن شماره ۲۱ آبی‌ها سپری کند. بی‌شک امضای قرارداد، پایانی خواهد بود بر بلبشویی که عده‌ای طناز وطنی و خناث لندن‌نشین راه انداختند تا هوادار استقلال را با این جوسازی، پلاکارد به دست بفرستند مقابل در باشگاه نتیجه هم شد مقادیری فیلم و عکس برای خوراک شبکه‌های معاند. اما حالا باید از همان لندن‌نشینان پرسید، دقیقا کدام «دستور از بالا» خواهان جدایی اجباری وریا غفوری از استقلال بود؟
 
وریا اگر هم با استقلال به توافق نمی‌رسید صحبت حضورش در فولاد خوزستان بود با همان قرارداد میلیاردی که الان آبی‌ها جلوی او گذاشتند. آیا این شوخی موهن که با «دستور از بالا» وریا را «ممنوع‌الکار» کرده‌اند یا وادار به «جدایی اجباری»، در فولاد خوزستان هم که زیر نظر یک نهاد امنیتی اداره می‌شود، اثرگذار نبود؟ در واقع این گزافه‌گویی‌ها که وریا با دستور از بالا باید از استقلال کنار گذاشته شود، مستقیما شعور هوادار را هدف قرار داده بود تا چند روزی، با ایجاد ناآرامی در یک تیم پرطرفدار در فوتبال ایران، سر شود. وریا با سابقه اندک فعالیت‌ شبه سیاسی و اجتماعی‌اش که به چند پست و استوری کوتاه‌مدت و یکی دو عکس خاص، خلاصه می‌شود، نه به عنوان یک چریک یا رهبر اپوزیسیون که به عنوان یک فوتبالیست پا به سن گذاشته قادر است به کارش در استقلال ادامه دهد و احتمالا چالش‌های استقلال و وریا غفوری، این فصل بیشتر از همیشه خواهد بود.

کاپیتان آبی‌ها که دو ماه دیگر وارد سی و ششمین سال زندگی‌اش می‌شود، فصل پیش یکی از معمولی‌ترین بازیکنان لیگ بیست و یکم بود. او با یک پاس گل، بدون گل زده و با دو پنالتی از دست رفته، نقش کمرنگی در قهرمانی تیمش داشت و فصل آتی هم دقایق حضورش روی نیمکت ذخیره‌ها احتمالا خیلی بیشتر از زمان‌هایی است که به عنوان بازیکن در پست هافبک یا دفاع راست حضور داشته باشد. وریا حتی در روزهایی که جوانتر بود و در اوج، هیچ‌گاه در پست خودش بهترین نبود که اگر بود الان سن او (۳۵ سال) از بازی‌های ملی‌اش (۲۷ بازی)، بیشتر نبود! به هر حال آمار نشان می‌دهد وریا مدتهاست به لحاظِ فنی افت کرده و مناسب بازی در تیم‌های بزرگ نیست، اما گاهی این خود بازیکنان هستند که در انتخاب زمان مناسب برای خداحافظی از تیم‌های بزرگ دچار اشتباه می‌شوند.  البته یک نکته را نباید فراموش کرد؛ اینجا جایی است که می‌توانی حاشیه‌سازی کنی و درآمدت را بالا ببری!
برچسب ها: وريا غفوری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *


سعید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۱۲:۵۷
نظر روزنامه برای خودشه ،وریا عشقه وریا نام نیک یک کاپیتان ماندگاره وریا یک کرد ایرانی اصیله وریا یعنی شرافت و انسانیت و تعصب و غیرت ريا، چرندیات روزنامه ها زیاده ...... (389915)
جواد
United States
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۰:۱۴
....پلیز (389973)
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۱۷:۴۴
البته خیلی واقعیتهاراهم نگفتید وبرخی استدلالهاتون هم آبکی بود مثل اینکه هرکس ۳۶سالش شد از نظر شما باید عصا بدست بشود،آقا زیاد آدرس دور بهتون نمیدم عبدالغنی عربستانی تتا پارسال هم در همین پست با بیش از۴۰سال سن یا سیدجلال زیر گوشمان بازی میکرد (389927)
رضا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۱۹:۰۹
می‌شه از مزخرف گویی و خزعبلات روتینتون دست بردارین؟
یه کم تغییر هم بد نیست!
آخه مغز فندقی اینکه اونوریا دنبال خوراک می‌گردند درست ولی بی‌شعور با چه آنالیز و استنادی وریا را یک بازیکن معمولی خطاب کردی؟
این چند ساله که قدرت دست دوستان روحانی بود اگر نبود الان از استقلال چیزی نمانده بود.
آهای عقل کل یه کم هم به مردم و هوادار حق بدین
البته تو هم از اونوریا بهتر نیستی
یک بی‌شعور که تریبون بدست و برای خوش خدمتی شخصیت افراد را راحت ترور می‌کنه
خدا به همه ما اخلاق و تعهدی عنایت کند که راحت قضاوت نکنیم. (389934)
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۱۹:۱۹
برای ساندیس خورها اجاره های نجومی و شکستن کمر مردم بیچاره هم شوخیه و مقصره همه شون هم دولت قبله (389935)
یکتا
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۱۹:۴۱
این صحبت شما یک خود زنی است جناب عالیجناب جام جم! (389937)
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۲۰:۵۰
مورچه چیه کله پاچه اش چی باشه ؟
خود صدا و سیما را من 20 سال است ندیده ام کاغذ باطله اش چه ارزشی دارد ؟ (389940)
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۲۱:۳۸
جمش کنید بابا وریا چون مرد بوده میخوان خرابش کنن خدا ازت نگذره که یه مرد رو میخوای خراب کنی (389943)
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۲۲:۵۵
صاحب این روزنامه ........ بیش نیست و وریا از ۹۰ درصد دولتمردان مرد تر هست (389948)
جواد
Canada
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۲۲:۵۷
این روزنامه «الحال معروف» خیلی، خیلی خودش را محبوب میداند. اگرغیر این می نوشت جای تعجب بود. (389949)
پ.ن.پ
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ۲۳:۲۳
وریا تنها نیست وریا یک ملت است. (389950)
یاشار
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۰۲:۳۹
وریا غفوری در قلب ملت ایران جای دارد و به همین راحتی ها نمیشه کنارش گذاشت..علی دایی عزیز هم سی و هشت سالش بود که در پرسپولیس و سایپا بازی میکرد،سید جلال حسینی همینطور،مسعود شجاعی همینطور و خیلی های دیگه..آمادگی بدنی وریا والا از خیلی از سن پایین های لیگ برتر بالاتر و بهتره.والا وریا استقلال نباشه بنده شخصا نه نگاه میکنم بازی ها ی استقلا ل رو و نه پام ورزشگاه میره همراه کل فامیل هامون..وسلام (389954)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۰۴:۱۳
اتفاقا این ادعای روزنامه !!! شعور مردم را به مسخره گرفته . راستی تیراژتان چقدر هست و چقدر خواننده دارید و چقدر بیت المال را داغون می کنید ؟!!! (389957)
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۰۸:۱۵
وریا عشقه (389965)
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۰۸:۳۰
سلام به روز نامه عزیزیکه این مطلب درج کرد مردم از شما بیشتر می فهمند این تیترها فقط به خاطر فروش بیشتر روزنامه ورشکسته خودتونه نظرتون برای خودتون نگهداری لطفا (389966)
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۰۹:۱۶
وریا ایرانی به تمامه یک مرد جسور وطن پرست اما شجاع. (389969)
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۲:۱۲
وریا مردمی در تیم مردم و نیز پهلوان و قهرمان واقعی مردم است. بهتر با مشکلات اخلاقی اتوبوسی اون ملی پوش برخورد میگردند نه با وریا که درد مردم را میگوید. (389976)
سام
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۵:۱۵
وریا عشق تکرارنشدنی فوتبال ایران هست.
همونکه بموقع ودر زمان رفتن استراماچونی تیم استقلال را جمع کرد.
و دغدغه مردمش را داشت.ومشکلات جامعه را میدید.
لطفا لجن پراکنی نکنید شما که درد مردم را نمی شناسید. (389987)
میثم
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۵:۲۴
وریا شاید از کیفیت افتاده باشه اما دوستی عمیقی بین بازیکنان راه انداخته. کاپیتان دوستت داریم عاشقتم (389988)
۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ۱۵:۵۸
شما به عنوان یک روزنامه نگار تاحالا درددله مردومو گفتی شما که باید حرفه مردومو به گوش مسولین برسونین یک بار از از حقیقتهایه زندگیه ما گفتین ...ایا یک بار گفتید که مردم تحت فشارن وریا صدایه مردمه رنج کشیده است ....شما با چه انالیزو استبدادی وریا رو یک بازیکن معمولی قلم داد میکنی
.. اقای سر دبیر
خدا لعنتتون بکنه هیچ وقت درده دله مارو تو هیچ تریبونی نمیگید ...
وریا قهرمان ماس کورد باغیرت (389991)
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۹:۲۶
اگر همیشه مردم یکدل و یک صدا بشن هیچی جلو دارشون نیست حتی دستور از بالا (390136)
وطن پرست
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۲۱:۳۷
واقعا برایتان متاسفم که همچین مزخرفاتی مینویسد وریا مگه غیرحق چیزی نگفته (390150)
۱۴۰۱/۰۴/۲۱ ۱۰:۰۲
....... (390606)
۱۴۰۱/۰۴/۲۴ ۱۵:۲۴
ووریا عشقه... (390737)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها