به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۴۴۷۴۱

سرمربی ذوب‌آهن دستیار ایراندوست درسپاهان؟

سرمربی ذوب‌آهن دستیار ایراندوست درسپاهان؟
گروه ورزشی: با انحلال احتمالی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن، شهبازی در مسیر همکاری دوباره با ایراندوست قرار گرفته است.به گزارش  ایلنا، سپاهان در فصل اخیر لیگ برتر فوتبال بانوان با 53 امتیاز در رده سوم قرار گرفت. مدیران این باشگاه از این جایگاه راضی نیستند و قصد دارند در کادرفنی و مدیریت فوتبال بانوان تغییراتی ایجاد کنند. 
در همین رابطه بررسی‌ها حاکی از آن است که سپاهان با گزینه‌های مختلفی از جمله مریم ایراندوست برای هدایت این تیم مذاکره می‌کند. این در حالی است که مربی سابق تیم ملی در روز 23 خرداد 1401 از سمتش برکنار شد. اگر چه قرارداد رسمی او در 28 اسفند 1400 به پایان رسیده بود.

در همین حال  انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب هم دور از انتظار نیست. با این اوصاف اگر حضور ایراندوست در سپاهان قطعی شود، این امکان وجود دارد که همانند تیم ملی سمیه شهبازی به عنوان دستیار در کنار ایراندوست کار کند. شهبازی فصل گذشته به عنوان سرمربی تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن فعالیت می‌کرد.البته شهبازی با سابقه‌ای که در لیگ برتر دارد، ممکن است به دنبال پیشنهادهای دیگر برود و شاید ترجیح بدهد حداقل در لیگ برتر از زیر سایه ایراندوست خارج شود. اما نباید فراموش کرد که امکانات و زیرساخت در سپاهان به نسبت بقیه تیم‌ها بیشتر فراهم است. 
برچسب ها: مریم ایراندوست
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها