به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ساعت ۱۲:۴۱
کد مطلب : ۳۴۴۷۴۲

کیانی: به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنیم

کیانی: به چیزی جز صعود فکر نمی‌کنیم
گروه ورزشی: بازیکن تیم فوتبال ون پارس نقش جهان گفت: داور با اینکه لیگ برتری بود اما اشتباهات زیادی را مرتکب شد و سوت‌های زیادی به ضرر ون پارس زد.به گزارش ایلنا،ایمان کیانی  درخصوص دیدار رفت پلی آف لیگ آزادگان و پیروزی ون پارس مقابل شهرداری بندرعباس، اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. این دیدار حساسیت‌های خود را داشت به همین دلیل این موضوع روی کیفیت بازی تاثیر گذاشته بود. در ابتدا هردوتیم سعی کردند محتاط بازی کنند و کمی از یکدیگر شناخت داشته باشند. به نظر می‌رسید آنها می‌خواستند یک تساوی از ما در خانه بگیرند. دراصل انتظار حریف از نتیجه باعث شده بود کمی بسته کار کنند و برای رسیدن به دروازه حریف ما را با مشکل مواجه کردند.

وی ادامه داد: اما در اوایل نیمه دوم توانستیم قفل دروازه آنها را بشکنیم و به گل برسیم و درنهایت برنده بازی باشیم. این را باید اضافه کنم که می‌توانستیم با گل‌های بیشتر دیدار رفت را به پایان ببریم اما توپ هایمان به تور دروازه نرسید. در کل از نتیجه راضی هستیم چراکه توانستیم بازهم دروازه ون پارس را دراصفهان را بسته نگه داریم و گلی دریافت نکنیم که همین موضوع راضی کننده بود.

مدافع تیم ون پارس با اشاره به ساختار  تیمش عنوان کرد: خداراشاکریم که ساختار دفاعی خوبی داریم و بازیکنان با کیفیتی در ترکیب مدافعان تیم حضور دارند. به طورمثال نوید تجلی روز خوبی را در فولادشهر داشت و توانست به بسته ماندن دروازه مان کمک کند. به جز یکی دو صحنه موقعیتی را به حریف ندادیم و این نشان می‌دهد طبق برنامه کادرفنی ساختار خوبی را در خط دفاعی داریم.

وی با اشاره به محرومیت دو بازیکن ون پارس در دیدار برگشت پلی‌آف لیگ آزادگان افزود: اگر مهرابی و کاویانی حضور داشتند می‌توانستند به ما کمک بیشتری کنند اما در کل بازیکنان جایگزین نیز از کیفیت بالایی برخوردارند. یک تیم هستیم، یک هدف داریم و فکر نمی‌کنم مشکلی در بندرعباس داشته باشیم.

کیانی درخصوص قضاوت داور این مسابقه در دیدار رفت تصریح کرد: داور با اینکه لیگ برتری بود اما اشتباهات زیادی را مرتکب شد و سوت‌های زیادی به ضرر ون پارس زد. آقای عرب براقی بازیکن ما را به ناحق اخراج و پنالتی اشتباهی را هم به ضرر تیم ما اعلام کرد که آن پنالتی گل نشد. فکر می‌کنم داور بعد از بازی متوجه شد آن صحنه پنالتی نبود. در واقع این امکان وجود داشت زحمات یکساله یک مجموعه بزرگ به هدر برود.

وی ادامه داد: درخصوص مسابقه برگشت روز دوشنبه، هردو تیم شناخت بیشتری از یکدیگر پیدا کرده‌اند و به دلیل شرایط آب و هوایی قطعا وضعیت متفاوتی را تجربه خواهیم کرد. در این مسابقه هرتیمی از شرایط بهتر بدنی و تاکتیکی برخوردار باشد پیروز مجموع دو مسابقه است. هدف گذاری تیم ون پارس از همان ابتدا برای صعود به دسته بالاتر بوده و به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم. با توجه به نتیجه دیدار رفت از روحیه بالاتری نسبت به شهرداری بندرعباس برخوردار هستیم و به لطف خدا به دسته یک صعود می‌کنیم.
برچسب ها: ایمان کیانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها