به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۰ - ۰۰:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۱ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب : ۳۴۴۸۰۹

بهترین سوپرمارکت انلاین در سال 1401 + بیشترین کد تخفیف

گروه کسب و کار: امروزه شما صاحب هر کسب‌وکاری که باشید می‌توانید آن را به‌صورت اینترنتی گسترش یا ادامه دهید. حتی اگر در حوزه کاری خود، جزء اولین‌ها باشید؛ بازهم با پشتکار و تلاش به موفقیت خواهید رسید.
بهترین سوپرمارکت انلاین در سال 1401 + بیشترین کد تخفیف
در میان تمام کسب‌وکارهای اینترنتی، فروشگاه اینترنتی از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است. فروشگاه اینترنتی مزایایی دارد که اغلب مردم ترجیح می‌دهند به‌جای گشتن در بازار و پاساژها از طریق تلفن همراه خود اقدام به خرید نمایند. ازآنجاکه بهترین فروشگاه های اینترنتی، توانسته‌اند اعتبار و موفقیت‌های چشمگیری به دست آورند؛ سوپرمارکت‌های آنلاین هم وارد عرصه شدند. با ما همراه باشید تا به بررسی بهترین سوپرمارکت انلاین و اهمیت و ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم.

مزایای سوپرمارکت آنلاین برای مشتری
پس از طراحی و استقبال بی‌نظیر مردم از بهترین سوپرمارکت انلاین مانند اسنپ مارکت، اسنپ اکسپرس و دیجی کالا جت سوپرمارکت‌های دیگری هم اقدام به اینترنتی کردن کسب‌وکار خود نمودند. به نظر شما راز موفقیت و استقبال مردم از این نوع سوپرمارکت‌ها چیست؟ بعضی از این رموز موفقیت، شامل موارد زیر است:
•    دسترسی به تمام محصولات: این ویژگی جذاب، باعث می‌شود در وقت مشتری صرفه‌جویی شود. مشتری به‌جای گشتن به دنبال یک محصول خاص با یک جستجوی ساده محصول موردنظر خود را پیدا می‌کند.
•    صرفه‌جویی در وقت: با خرید از بهترین سوپرمارکت انلاین، رفت‌وآمد به فروشگاه از کارهای شما حذف می‌شوند. زمانی که از این طریق صرفه‌جویی می‌شود را می‌توانید صرف کارهای مهم‌تر خود بکنید.
•    کاهش هزینه‌های رفت‌وآمد: برای خرید حضوری از سوپرمارکت، شما باید دو بار هزینه یک مسیر (یک‌بار رفت و یک‌بار برگشت) را پرداخت کنید. اما در سوپرمارکت‌های آنلاین تنها هزینه پیک را پرداخت می‌کنید که بسیار پایین است. برخی از انواع بهترین سوپرمارکت انلاین  نیز برای سهولت روند خرید، ارسال رایگان دارند.
•    دریافت سریع‌تر محصولات: در حالت عادی شما باید راهی فروشگاه شوید؛ محصولات خود را انتخاب کنید و پس از پرداخت هزینه به خانه برگردید. در سوپرمارکت انلاین، یکی از کارمندان که معمولاً سرعت بالاتری از شما دارد اقدام به آماده‌سازی سفارش شما می‌کند. پس‌ازآن سفارش‌ها توسط پیک موتوری برایتان ارسال خواهد شد. همان‌طور که می‌دانید پیک موتوری کمتر درگیر ترافیک می‌شود. درنهایت سفارش‌های‌تان با دو برابر سرعت شما (هنگام خرید حضوری) به دستتان می‌رسد.

مزایای سوپرمارکت آنلاین برای صاحبان کسب‌وکارها
فروش در بستر اینترنت مزایای بسیاری به‌همراه دارد. ازجمله مهم‌ترین مواردی که باعث شده تعداد سوپرمارکت‌های انلاین روزبه‌روز بیشتر شود؛ موارد زیر می‌باشند: (البته لازم به ذکر است که این مزایا درعین‌حال که شامل حال فروشنده می‌شود به نوعی برای مشتری نیز حائز اهمیت است.)
•    جلوگیری از ازدحام جمعیت: شلوغ شدن فروشگاه باعث می‌شود مشتریان زمان بیشتری منتظر بمانند. حتی ممکن است عده‌ای از مشتریان به دلیل شلوغی وارد فروشگاه نشوند و یا از آن خارج شوند.
•    شانس بیشتر برای فروش: برخی مواقع، مشتری به هر دلیلی توانایی مراجعه به فروشگاه شما را ندارد. بنابراین یا نیاز خود را از طریق یک سوپرمارکت دیگر برطرف می‌کند و یا به‌طور کل از خرید منصرف می‌شود. ارسال محصولات باعث می‌شود که مشتری مانعی برای خرید نداشته باشد.
•    افزایش بازده کارمندان: درفروش اینترنتی، کارمندان تنها وظیفه آماده‌سازی سفارش‌های را دارند. اما در خریدهایی که به‌صورت حضوری انجام می‌شود؛ معمولاً انرژی زیادی از کارمند شما گرفته می‌شود و یقیناً در انتهای ساعت کاری خود به حدی خسته می‌شود که توانایی لازم برای راهنمایی بهتر مشتری را ندارد.
•    جذب مشتری جدید: به دلیل قابلیت ارسال محصولات، مشتریانی که فاصله زیادی با فروشگاه شما دارند نیز می‌توانند اقدام به خرید از شما نمایند.

بهترین سوپرمارکت انلاین در ایران
در این بخش به معرفی بهترین سوپرمارکت انلاین در ایران و ذکر ویژگی‌ها و امکانات منحصربه‌فرد آن می‌پردازیم. اگر تابه‌حال تجربه خرید از سوپرمارکت‌های انلاین را نداشته‌اید؛ می‌توانید با خرید از بهترین سوپرمارکت انلاین تجربه‌ای خوب در این زمینه کسب کنید.

1. اسنپ مارکت
اسنپ مارکت یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین بخش‌های اسنپ می‌باشد. اسنپ مارکت با همکاری هایپراستار، شکل گرفته است. پس از سفارش مشتری از طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن اسنپ، نزدیک‌ترین هایپراستار سفارش‌ها را تأمین می‌کند و در کوتاه‌ترین زمان برای مشتری ارسال می‌کند. برخی از مهم‌ترین مزایای اسنپ مارکت به شرح زیر می‌باشد:
•    ارسال رایگان برای سفارش بالای 50 هزار تومان.
•    ارائه کد تخفیف اسنپ مارکت به مشتریان.
•    تنوع گسترده محصولات (بیش از 5000 نوع کالا).
•    ثبت سفارش ساده از طریق اپلیکیشن.
•    پشتیبانی سریع.
در میان تمام ویژگی‌های مثبت اسنپ مارکت، تنها مشکلی که می‌توان برای آن لحاظ کرد؛ محدودیت مکانی است. اسنپ مارکت تمام نقاط کشور و حتی شهرها را پشتیبانی نمی‌کند.

2. اسنپ اکسپرس
تقاضای بالا در اسنپ مارکت، باعث شد که در برخی مواقع، بعضی از سفارش‌های مشتریان دیر ارسال شود. ازاین‌رو اسنپ با نارضایتی‌های مشتریان خود مواجه شد. اسنپ اکسپرس برای حل مشکل زمان ارسال به وجود آمد. در اسنپ اکسپرس محصولات با سرعت بیشتری به دست مشتری می‌رسد. از مزایای اسنپ اکسپرس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
•    خرید اعتباری که باعث می‌شود مشتریان تجربه خرید با سهولت بیشتری داشته باشند.
•    ارسال محصولات در کمترین زمان (نهایتاً 30 دقیقه).
•    مقایسه محصولات مشابه ازنظر قیمت.
•    خرید از فروشگاه های زنجیره‌ای و حتی سوپرمارکت‌هایی که در نزدیکی محل سکونت مشتری قرار دارند.
•    ارائه کد تخفیف اسنپ اکسپرس برای مشتریان وفادار و حتی خرید اول مشتریان جدید.
•    پشتیبانی سریع در تمام طول شبانه‌روز.
•    تنوع بالای محصولات.
به‌طورکلی تنوع محصولات در اسنپ مارکت و اسنپ اکسپرس بسیار بالاست. اما اسنپ مارکت در این مورد توانسته از اسنپ اکسپرس پیشی بگیرد.

3. دیجی کالا جت
همواره نام دیجی کالا در لیست بهترین فروشگاه های اینترنتی بوده است. دیجی کالا جت را نیز می‌توان جزئی از لیست بهترین سوپرمارکت انلاین ایران قرار داد. در ابتدا دیجی کالا بخش سوپرمارکت را راه‌اندازی کرد که سفارش‌های مشتریان را در عرض 3 ساعت به دست آن‌ها می‌رساند. اما پس از مدتی دیجی کالا نیز مشابه اسنپ، برای ارسال سریع محصولات سوپرمارکتی، دیجی کالا جت را راه‌اندازی کرده است.
برخی از مهم‌ترین مزایای دیجی کالا جت عبارت‌اند از:
•    بسته‌بندی بی‌عیب و نقص.
•    ارسال سریع سفارش‌ها در کمتر از 30 دقیقه.
•    کد تخفیف دیجی کالا جت در بازه‌های زمانی مختلف روی محصولات مختلف؛ البته همواره در دیجی کالا جت تخفیف‌هایی روی برخی از محصولات وجود دارند.
•    ارائه محصولاتی با قیمت‌های مناسب.
•    پشتیبانی حرفه‌ای و در کوتاه‌ترین زمان..


دریافت کد تخفیف از بهترین سایت کد تخفیف
همان‌طور که اشاره کردیم؛ اسنپ مارکت، دیجی کالا جت و اسنپ اکسپرس همواره برای مشتریان خود تخفیف‌هایی ارائه می‌دهد. برای اطلاع از بروزترین کد تخفیف اسنپ مارکت یا اسنپ اکسپرس و کد تخفیف دیجی کالا جت می‌توانید از سایت تاپ کوپن کمک بگیرید. کافی است وارد آدرس اینترنتی topcopon.ir شوید و نام فروشگاه موردنظر خود را جستجو کنید. تاپ کوپن همواره بهترین سایت کد تخفیف ازنظر کاربران بوده است. سایت تاپ کوپن همواره در تلاش است تا کدهای تخفیف بهترین فروشگاه های اینترنتی ایران را به کاربران خود ارائه کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها