کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

به گزارش روزنامه تایمز

بمب تابستانی؛ رونالدو از یونایتد جدا می‌شود

11 تير 1401 ساعت 21:01

گروه ورزشی: روزنامه تایمز گزارش داد کریستیانو رونالدو از طرف یک باشگاه بزرگ پیشنهاد دریافت کرده و به منچستریونایتد اطلاع داده امسال تابستان قصد جدایی دارد.


یکی از مهم‌ترین خبرهای نقل و انتقالات تابستانی امسال، امروز توسط روزنامه معتبر تایمز مخابره شد؛ کریستیانو رونالدو از یک باشگاه بزرگ پیشنهاد دریافت کرده و به منچستریونایتد اطلاع داده که قصد جدایی دارد.
ابرستاره پرتغالی کمتر از یک سال بعد از پیوستن دوباره به باشگاه منچستریونایتد حالا از مدیران باشگاه خواسته که با جدایی‌اش موافقت کنند. تایمز می‌گوید رونالدو به‌صورت خصوصی از باشگاه دیگری پیشنهاد دریافت کرده ولی به یونایتد گفته اگر به‌زودی پیشنهادی رسمی از راه برسد باید با جدایی او موافقت کند.

در این گزارش اشاره شده ‌رونالدو که در حال حاضر سی و هفت ساله است؛ اعتقاد دارد تا سه یا چهار سال دیگر می‌تواند در بالاترین سطح فوتبال بازی کند. او به همین خاطر مایل است در این مدت باقی‌مانده در باشگاهی حضور داشته باشد که امکان اضافه شدن به تعداد جام‌های قهرمانی و افتخاراتش را فراهم کند.
روزنامه تایمز به نقل از منابع نزدیک به کریستیانو می‌گوید او همچنان برای باشگاه و هوادارانش احترام زیادی قائل است. اما رونالدو هم به دلایل ورزشی و هم به دلایل شخصی به دنبال انتقال از این تیم است. گفته می‌شود رونالدو و خانواده‌اش از ماه آوریل و با مرگ پسر نوزادشان، از نظر روحی شرایط خوبی را پشت سر نگذاشته‌اند.

این در حالی است که رونالدو فصل گذشته، در فصلی که یونایتد حال و روز خوبی نداشت، برای این تیم درخشان ظاهر شد. رونالدو در رقابت‌های مختلف برای یونایتد 24 گل به ثمر رساند که از این تعداد، 18 گل در لیگ برتر به ثمر رسید. یونایتد در پایان نتوانست جایگاهی بهتر از رتبه ششمی لیگ برتر را به‌دست بیاورد.
یکی از دلایل رونالدو برای جدایی از یونایتد احتمالا عدم حضور این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان است. شیاطین سرخ نتوانستند یکی از چهار رتبه اول جدول لیگ برتر را به‌دست بیاورند.


کد مطلب: 344860

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/344860/بمب-تابستانی-رونالدو-یونایتد-جدا-می-شود

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir