کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

نامزدی پنهانی خواننده زن معروف لو رفت

12 تير 1401 ساعت 10:20


گروه فرهنگی: تیلور سوئیفت پس از بیش از پنج سال آشنایی مخفیانه با جو آلوین نامزد شد. این اولین نامزدی تیلور سوئیفت پس از یک دوره طولانی روابط شکست خورده است. ظاهرا این ستاره پاپ حلقه نامزدی را دور از دوربین ها به دست می کند و این زوج فقط به دوستان نزدیکشان این تصمیم را اطلاع داده اند.

تیلور در اواخر سال ۲۰۱۶ با جو آلوین ستاره ۳۱ ساله بریتانیایی آشنا شد. ظاهرا آنها در مراسم مت گالا آن سال در شهر نیویورک با هم آشنا شده اند. یکی از نزدیکان جو گفته است که آنها فوق‌العاده خوشحالند و خیلی خیلی عاشق هم هستند. نامزدی تیلور سوئیفت در واقع چند ماه پیش اتفاق افتاده است، اما فقط به بستگان نزدیک و دوستان بسیار قدیمی مورد اعتمادشان گفته اند و همه قسم خورده اند که رازدار باشند.

این منبع ادعا می کند که جو به تیلور، حلقه زیبایی هدیه داده است، اما او فقط زمانی که در خانه است، یعنی پشت درهای بسته، آن را به دست می کند. ظاهرا فقط تعداد انگشت شماری از آشنایان جزئیات مربوط به عروسی آنها را می دانند و تیلور حتی به برخی از اعضای تیم خود در مورد نامزدی اش حرفی نزده است. تیلور و جو می‌خواهند عشقشان تا حد امکان از دوربین‌ها دور بماند. جزئیات عروسی خاصی وجود ندارد و مشخص نیست که آیا این زوج به طور رسمی نامزدی خود را اعلام خواهند کرد یا خیر.

گزارش شده است که تیلور تنها چند ماه پس از جدایی شوکه‌کننده‌اش از بازیگر نقش «لوکی»، تام هیدلستون، در سپتامبر ۲۰۱۶ با جو آلوین آشنا شده است. تیلور سوئیفت در آلبوم  ۲۰۱۹ حرف های دلش را زده بود. او در آهنگ های متعددی درباره «پسر لندنی» خود صحبت می کرد. همچنین شایعه شده است که آهنگ Cruel Summer مربوط به آغاز رابطه عاشقانه او با جو و پایان جدال او با هیدلستون است.

جو در سال ۲۰۱۸ گفته بود اینکه تیلور از او به‌عنوان منبع الهامش برای موسیقی خود استفاده می‌کند، بسیار خوشایند است. دو سال بعد، تیلور به جو اجازه داد که برایش ترانه بنویسد. جو با استفاده از نام مستعار «ویلیام بووری»، دو آهنگ برای تیلور نوشت.

او در مورد تصمیم به خصوصی نگه داشتن روابط عاشقانه اش در مستند Miss Americana که در سال ۲۰۲۰، از نتفلیکس پخش شد صحبت کرد. او درباره عشقش به کسی که یک زندگی عادی، متعادل و متوازن دارد گفت و اینکه آنها با هم تصمیم گرفتند که رابطه شان پنهان بماند. البته آنها در چندین رویداد برجسته، از جمله گلدن گلوب سال ۲۰۲۰ با هم شرکت کرده اند. تیلور در طول زندگی خود با مردان سرشناسی از جمله هری استایلز، جیک جیلنهال، کالوین هریس، جو جوناس و جان مایر در ارتباط بوده است.


کد مطلب: 344911

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/344911/نامزدی-پنهانی-خواننده-زن-معروف-لو-رفت

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir