به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۳۴۴۹۶۵

بهترین روش های جوانسازی سال 1401 + معرفی کلینیک منتخب

گروه سلامت و زیبایی : زیبایی و جوانسازی، امروزه خواسته اکثریت افراد جامعه است. به همین دلیل، در این مقاله به معرفی محبوب ترین روش های زیبایی در سال 1401 می پردازیم و همچنین یکی از بهترین کلینیک های ارائه دهنده خدمات زیبایی در کرج را به شما عزیزان معرفی می کنیم.
بهترین روش های جوانسازی سال 1401 + معرفی کلینیک منتخب
بدون شک همه انسان ها علاقمند زیبایی هستند. در همین راستا، در طول سالیان متمادی، همواره روش های زیبایی و جوانسازی جدیدی ابداع شده اند. در این بین، برخی از متدها بیشتر از بقیه مورد استقبال زیباجویان قرار گرفته اند. این روش ها معمولاً به خاطر ماندگاری بالاتر، نتیجه بهتر، عوارض کمتر و راحتی اجرا و در دسترس بودن مواد و تجهیزات، محبوب شده اند. در این مقاله، ضمن معرفی محبوب ترین روش های جوانسازی در سال 1401، بهترین کلینیک زیبایی کرج را به شما عزیزان معرفی می کنیم تا با خیالی آسوده، در کمترین زمان ممکن، به چهره دلخواه خودتان دست پیدا کنید. با ما همراه باشید

مزوتراپی موی سر در کرج
تاثیر مو در زیبایی چهره افراد امری انکار ناپذیر است. داشتن موی زیبا و خوش حالت و پرپشت، جذابیت چهره شما را دوچندان می کند. اما متاسفانه به خاطر استرس، وراثت، تغذیه اشتباه، سبک زندگی نادرست و آلودگی های محیطی، افراد زیادی با مشکل ضعیف شدن مو و ریزش آن مواجهه هستند. با توجه به دامنه گسترده این مشکل، روش های درمانی مختلفی از جمله مصرف انواع شامپوها تا داروهای گیاهی و شیمیایی و در نهایت کاشت مو به متقاضیان پیشنهاد می شود. اما واقعیت این است که اگر در مراحل اولیه ضعیف شدن موها هستید، هیچ راهی بهتر از مزوتراپی در کرج یا سایر شهرهای کشور نجات بخش موهای شما نخواهد بود. به کمک مزوتراپی، فولیکول های آسیب دیده از مواد مغذی بهره مند می شوند و در نهایت پس از چند جلسه تکرار تزریق، شاهد افزایش تراکم موها و زیباتر شدن چهره تان خواهید بود. 

تزریق بوتاکس برای جوانسازی
روش دوم و پرطرفدار برای جوانسازی پوست، تزریق بوتاکس در کرج یا سایر شهرهای کشور است. این روش برگرفته از تاثیری است که سم بوتولیسم بر فلج کردن عضلات دارد. به باور پزشکان زیبایی، در مقیاس کنترل شده، می توان نسبت به تزریق بوتاکس به نواحی خط اخم و پیشانی و چین و چروک اطراف چشم پرداخت. با این کار، عضلات خاصیت حرکتی خود را از دست می دهند. در نتیجه پوست دچار چروک نمی شود. نکته ای که باید مدنظر داشته باشید، این است که تاثیر بوتاکس موقتی است. به این معنی که در فواصل زمانی خاص که عموماً 6 ماهه است باید تجدید شود. 

بوتاکس به چه نقاطی از صورت تزریق می شود؟
به طور کلی، می توان تزریق بوتاکس را برای قسمت های مختلف صورت از جمله موارد زیر استفاده نمود:
•    خطوط پیشانی
•    خطوط گردن
•    خط اخم بین ابرو
•    خطوط ریز اطراف بینی
•    خط خنده
•    چروک های دور چشم
•    خطوط ناشی از مصرف سیگار در اطراف لب

کربوکسی تراپی 
یکی دیگر از روش های محبوب و موثر در رفع علایم پیری و بازگرداندن نشاط به چهره و همچنین لاغری موضعی، کربوکسی تراپی در کرج است. در این روش از طریق گاز دی اکسید کربن به زیر پوست برای تحریک جریان خون استفاده می شود. این کار سبب افزایش اکسیژن رسانی می شود که به نوبه خود، حذف چربی های اضافی و کشیده شدن بیشتر پوست را به دنبال دارد. در نتیجه اگر به دنبال روشی ایده آل برای لاغری موضعی و افزایش تناسب اندام خود هستید، کربوکسی تراپی را امتحان کنید. این یک روش بی خطر و غیر تهاجمی برای درمان سلولیت، رفع گودی چشم، برطرف کردن ترک های پوستی، رفع تیرگی ناحیه تناسلی، درمان انواع جای زخم و اسکار و موارد مشابه است. 

لیفت با نخ
یکی از روش های نسبتاً جدید برای زاویه سازی صورت، لیفت با نخ می باشد. این روش به کمک نخ های جذب شوند در پوست انجام می شود. به کمک یک سوزن نازک، پزشک معالج نخ هایی را به زیر پوست فرستاده و سپس پوست را به طرفین صورت می کشد. این کار باعث سفت شدن پوست صورت و حذف چروک ها و افتادگی ها می شود. لیفتینگ با نخ یکی از روش های موثر و با ماندگاری خوب برای رفع علایم پیری و بازگرداندن جوانی به چهره شماست. این کار در کمتر از 30 دقیقه انجام می شود و عوارض خاصی نیز ندارد. پس از انجام این درمان شما می توانید فعالیت های روزمره تان از سر بگیرید. فقط باید به مدت یک هفته از انجام فعالیت های سنگین و مصرف مواد غذایی حاوی قند و الکل اجتناب کنید. همچنین از مصرف سیگار و رفتن به سونا و استخر به مدت دو هفته دوری کنید. 

لیفت با نخ در کرج

فیلر زیر چشم 
فیلر یا پرکننده های چشم برای روشن کردن ناحیه اشک یا ناحیه زیر چشم استفاده می شود. فیلرها این ناحیه را پرتر و روشن تر نشان می دهند. کاهش سایه های زیر چشم می تواند زیبایی شما را دوچندان کند.اگر فکر می‌کنید چشم‌هایتان خسته و فرسوده به نظر می‌رسند، حتی علی رغم زمانی که استراحت خوبی دارید، فیلر زیر چشم ممکن است گزینه‌ مناسبی برای شما باشند. تصمیم گیری در مورد اینکه آیا باید عمل فیلر چشم انجام دهید یا نه یک تصمیم بزرگ است. بدین منظور شما باید موارد مهمی از جمله هزینه، نوع فیلر، مدت بهبودی، عوارض جانبی، وسعت ناحیه تحت درمان، کلینیک زیبایی انتخابی، پزشک و غیره را مدنظر قرار دهید. 

اولترا کویتیشن
اولتراکویتیشن یکی از روش های غیر تهاجمی و امن برای از بین بردن چربی های اضافی در بخش های مختلف بدن است. این دستگاه به کمک امواج فراصوت، سبب تحریک بافت های چربی و افزایش قدرت کشش پوست می شود. دستگاه کویتیشن فرکانس هایی را به زیر پوست می فرستد که سبب به وجود آمدن شکاف در دیواره سلول های چربی بدن فرد می شود. این کار در نهایت باعث تخریب بافت چربی های موضعی و فرم گرفتن بهتر پوست بدن می شود.

زاویه سازی صورت و فک
زاویه سازی صورت (کانتورینگ) برای رفع مشکلات چهره و همچنین جوان سازی پوست شما انجام می پذیرد. برای انجام این کار انواع و اقسام روش ها وجود دارد. بسته به وضعیت فرد و حالت اولیه چهره وی، می توان یک یا چند متد کانتورینگ را به کار بست. این روش ها از درمان های سرپایی ساده گرفته تا جراحی پلاستیک را در بر می گیرند. روش های زاویه سازی و مدلینگ صورت در کرج را می توان در یکی از گروه های زیر قرار داد:
1.    با تزریق چربی
2.    با تزریق فیلرها و ژل ها
3.    زاویه سازی از طریق لیفت صورت به روش جراحی یا لیفت با نخ
4.    جایگذاری پروتز به روش جراحی

کانتورینگ با تزریق چربی
چربی خاصیت پرکنندگی و برجسته سازی داشته و به عنوان یکی از بهترین روش های زاویه سازی صورت و مدلینگ شناخته می شود. در زاویه سازی چهره با تزریق چربی، بافت چربی اضافه به کمک لیپوساکشن از دیگر قسمت های بدن (مانند چربی دور ناف، پهلوها، کشاله ران و دور زانوها) برداشته و در ناحیه مورد نظر در صورت فرد تزریق می شود. این عمل جراحی به صورت سرپایی و بدون بیهوشی عمومی انجام می شود. در نتیجه بیمار پس از پایان عمل می تواند فعالیت های روزانه خود را از سر بگیرد.

جوانسازی کرج

میکرودرم و رفع چین و چروک
یکی از متدهای جذاب جوانسازی که در این مطلب به معرفی آن می پردازیم، میکرودرم نام دارد. این روش بررفع چین و چروک به وسیله دستگاه تمرکز دارد. اولین بار این درمان در کشور ایتالیا در سال ۱۹۸۵ انجام شد. از آن زمان به این طرف، استفاده از میکرودرم در تمام نقاط دنیا به روشی محبوب برای جوانسازی تبدیل شده است. به کمک این روش، سلول های مرده از سطح پوست پاک سازی می شوند. این کار بدون هیچگونه تداخل شیمیایی و به صورت غیرتهاجمی صورت می پذیرد.

کاربردهای میکرودرم
امروزه اگر قصد انجام خدمات میکرودرم در کرج را داشته باشید، می توانید نتایج زیر را در پایان درمان انتظار داشته باشید:
•    رفع لکه های ناشی از آفتاب سوختگی
•    روشن شدن پوست و رفع تیرگی ها
•    از بین بردن جای جوش و زخم
•    کنترل ترشح غدد چربی
•    افزایش خون رسانی به پوست
•    لیفت کردن پوست
•    اصلاح خط گردن، اصلاح وضعیت پوست زانو و …

بهترین کلینیک زیبایی در کرج
اگر پس از مطالعه این مقاله، برای انجام خدمات جوانسازی مشتاق شده اید، هم اکنون بهترین زمان برای برقراری تماس با بهترین کلینیک ارائه کننده خدمات زیبایی و جوانسازی در کرج یعنی کلینیک آپیلنس است. در این مرکز، انواع خدمات با دستگاه های روز دنیا که همگی تاییدیه های بهداشتی و فنی امریکا و اروپا را دارند، می توانید به چهره و اندام ایده آل خودتان برسید. برای استفاده از خدمات مشاوره رایگان و رزرو وقت، با شماره های 09123635700 و 02634409921 تماس بگیرید. 
ادرس کلینیک : کرج، دهقان ویلای دوم، ابتدای خیابان نیاکی، روبروی دبیرستان سایپا، پلاک 3
ساعات کاری: شنبه تا پنجشنبه از ساعت 10 صبح الی 19 عصر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها