به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ساعت ۱۷:۲۷
کد مطلب : ۳۴۵۰۲۲

لغو جلسه ویژه مدیران استقلال با سایپایی‌ها

گروه ورزشی: درحالیکه قرار بود امروز جلسه ای میان مدیران استقلال و سایپا برای حل مشکل ابوالفضل جلالی برگزار شود، چنین نشد.
لغو جلسه ویژه مدیران استقلال با سایپایی‌ها
مشکل پیش آمده برای ابوالفضل جلالی به سوژه جدیدی پیرامون باشگاه استقلال تبدیل شده است. در زمان پیوستن این بازیکن از سایپا به آبی های پایتخت، قرار بود مبلغی برای دائمی شدن این انتقال حداکثر تا اول تیر ماه به حساب خودروسازان واریز شود.
استقلالی ها در دو تاریخ 28 و 30 خرداد مبلغ توافق شده را به حساب سایپا واریز کردند ولی به دلیل غیرفعال بودن حساب بانکی، وجه واریزی برگشت خورد و در نتیجه اکنون گفته می شود به دلیل پایان مهلت زمان تعیین شده، جلالی باید به سایپا برگردد.
به همین دلیل قرار بود امروز جلسه ای میان مدیران استقلال با مدیران سایپا برگزار شود تا طرفین به گفتگو پرداخته و مشکل جلالی را حل کنند.  
در رسانه ها چنین عنوان شد که سایپا اکنون برای فروش دائمی جلالی به استقلال مبلغی بالاتر از رقم توافق شده در تفاهم نامه را درخواست کرده و این مسئله باعث ناراحتی مسئولین استقلال شده و به همین دلیل آنها امروز راهی جلسه نشده اند.
این در حالی است که گفته می شود جلالی از چند تیم از جمله پرسپولیس پیشنهاداتی را دریافت کرده است. باید دید در نهایت تکلیف این بازیکن چه خواهد شد.
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها