کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تاج را روی دستانم نوشتم که تا ابد فراموشش نکنم

قول جالب دانشگر به هواداران استقلال

12 تير 1401 ساعت 17:39

گروه ورزشی: مدافع تازه وارد سپاهان با انتشار پیامی در صفحه شخصی اش از هواداران استقلال خداحافظی کرد.


محمد دانشگر مدافع استقلال چند روز قبل در حالی که هواداران این تیم انتظار تمدید قرارداد او را داشتند، ناگهان با سپاهان قرارداد امضا کرد و راهی اصفهان شد. جدایی دانشگر انتقادهای زیادی را از سوی هواداران استقلال متوجه این مدافع باتجربه کرد.
حالا با گذشت چند روز از جدایی دانشگر این مدافع در فضای مجازی متنی را منتشر کرده و به این شکل از هواداران استقلال خداحافظی کرده است.
دانشگر در صفحه شخصی خود نوشته است: «آدمی که بخواهد برود، داد نمی‌زند که من دارم می‌روم. آدمی که رفتنش را داد می‌زند، داد می‌زند که نگذارند برود. من رفتم به هزار و یک دلیل و هزاران حرف شنیدم. ایرادی نیست، چون از خودی شنیدم.»
او ادامه داد:«روی دستانم نوشتم تاج که تا ابد فراموش نکنم کجا بودم و فراموش نمی‌کنم اما این رفتن را گردن کسی نمی‌اندازم چون در مرامم نیست. فقط یک جمله که در این 5، 6 سال رفتارهایی دیدم که شاید یکروز آنها را به شما گفتم و حق را به من دادید..»
جمله پایانی دانشگر درباره شادی گل های معروفش است که قول جالبی به هواداران می‌دهد:«دوست‌تان دارم، پیام هایتان را دیدم و شنیدم و قول می‌دهم شادی بعد از گل‌هایم را که از من با پیراهن استقلال دیدید دیگر نمی‌بینید. یا علی.»


کد مطلب: 345035

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/345035/قول-جالب-دانشگر-هواداران-استقلال

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir