به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۲:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ساعت ۱۷:۴۴
کد مطلب : ۳۴۵۰۳۸

استقلال دنبال جذب ژان کارلوس نیست

گروه ورزشی: باشگاه استقلال بر خلاف خبرهای منتشر شده در رسانه‌ها، به دنبال جذب ژان کارلوس نیست.
استقلال دنبال جذب ژان کارلوس نیست
 از صبح روز گذشته رسانه‌های ایران بر اساس گزارش‌هایی که در برخی از سایت‌های خارجی منتشر شده است، از احتمال پیوستن ژان کارلوس هافبک برزیلی به استقلال تهران خبر دادند. امروز هم سایت «globo» برزیل درباره ژان کارلوس، گزینه باشگاه استقلال که در دیدار بامداد امروز (یکشنبه) نائوتیکو مقابل نووریزونتینو به میدان رفت، نوشت: کارلوس که با پیشنهاد باشگاه استقلال مواجه شده، پس از پایان این مسابقه گریست و به احتمال فراوان از نائوتیکو جدا می‌شود. این هافبک که ممکن است آخرین بازی دوران حرفه‌ای خود را برای نائوتیکو انجام داده باشد، پس از پایان مسابقه به گریه افتاد.
خبرهای مختلف در مورد احتمال حضور کارلوس در استقلال وجود دارد ولی یکی از مسئولان باشگاه استقلال به ورزش سه گفت که این خبر به هیچ عنوان حقیقت ندارد و استقلال دنبال جذب کارلوس نیست. مدیران استقلال هیچ مذاکره‌ای با این بازیکن انجام نداده‌اند و قرار است جذب بازیکن خارجی با نظر مستقیم ریکاردو ساپینتو انجام شود.
برچسب ها: باشگاه استقلال
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها