به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۹:۲۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۳۴۵۰۴۵
2+1 غایب سرشناس؛

لیست 22 نفره اولین تمرین فصل پرسپولیس

گروه ورزشی: تمرین تیم پرسپولیس با حضور 22 بازیکن در ورزشگاه شهید کاظمی برگزار شد.
لیست 22 نفره اولین تمرین فصل پرسپولیس
شاگردان یحیی گل‌محمدی با 48 ساعت تاخیر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی دور هم جمع شدند تا اولین جلسه تمرینی فصل را برگزار کنند؛ تمرینی که یحیی گل‌محمدی علت تاخیر آن را حضور همه بازیکنان و تکمیل شدن تیم عنوان کرده بود.
کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و علیرضا ابراهیمی سه غایب سرشناس تمرین سرخ‌پوشان بودند که در این بین گفته می‌شود دو بازیکن اول قرار است به‌زودی در تمرین شرکت کنند.
همچین شرزود تمیروف و منوچهر صفروف نیز در تمرین حضور نیافتند تا به این‌ترتیب مشخص شود جدایی آنها قطعی است.
از بین بازیکنان فصل گذشته، احمد گوهری، فرشاد فرجی، علی نعمتی، میلاد سرلک، سیامک نعمتی، مهدی ترابی، مهدی عبدی، وحدت حنانوف و حامد پاکدل در تمرین قرمزها حضور پیدا کردند.
7 خرید این فصل سرخ‌پوشان علیرضا بیرانوند، مرتضی پور‌علی‌گنجی، گئورگی ولسیانی، محمدمهدی احمدی، سعید صادقی، سروش رفیعی و دانیال اسماعیلی‌فر هم در تمرین پرسپولیس شرکت کردند. در این بین ولسیانی، احمدی، صادقی و اسماعیلی‌فر برای اولین‌بار با پیراهن پرسپولیس تمرین کردند.
شهاب دهقانیان، محمد عمری، جودکی، علیرضا خدایی، ابوالفضل سلیمانی و امیرمحمد یوسفی بازیکنان جوانی بودند که در این تمرین شرکت کردند.
همچنین وحید امیری بازیکن مصدوم سرخ‌پوشان با لباس شخصی به تمرین آمد.
انتظار می‌رود در روزهای آینده تکلیف علیرضا ابراهیمی روشن شود و با ورود کاسیانو و تمدید احتمالی رضا اسدی و خرید یک مهاجم دیگر، شمایل تیم پرسپولیس کامل‌تر از این بشود.


پربيننده‎ترين مطالب و خبرها