به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۵:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۲ ساعت ۱۸:۱۵
کد مطلب : ۳۴۵۰۶۴
امید به اریک تن‌هاخ؛

فقط یک نفر می‌تواند رونالدو را راضی به ماندن کند

گروه ورزشی: تمرین کردن زیر نظر اریک تن هاخ، ممکن است نظر کریستیانو رونالدو مبنی بر جدایی را عوض کند.
فقط یک نفر می‌تواند رونالدو را راضی به ماندن کند
تمرینات آماده سازی منچستریونایتد برای فصل جدید از پنج روز قبل در کارینگتون آغاز شده است. البته کریستیانو رونالدو در تمرینات این هفته غایب بوده و پس از حضور در اردوی تیم ملی پرتغال، مرخصی اضافه برای استراحت بیشتر داشته است. مدیران یونایتد معتقد هستند رونالدو در این تابستان از این باشگاه جدا نخواهد شد و در این میان اریک تن هاخ می تواند نقش مهمی در کمک به رونالدو برای رسیدن به اهدافش داشته باشد. پس از انتقال 12.8 میلیون پوندی در سال گذشته، رونالدو تاکید کرد که هدفش بازگرداندن روزهای باشکوه به اولدترافورد است و البته اریک تن هاخ نیز چنین هدفی در سر دارد.

در حقیقت مدیران باشگاه منچستریونایتد امیدوارند این سرمربی هلندی بتواند کریستیانو رونالدو را راضی به ماندن کرده و با برنامه های تاکتیکی و آماده سازی خود، این ستاره پرافتخار را ترغیب به ادامه بازی در ترکیب منچستریونایتد کند. 
در روزهای اخیر بازیکنان حاضر در تمرینات از جمله داوید دخیا مدعی شدند اریک تن هاخ تاکید به ارائه نمایشی زیبا و هجومی دارد و همین موضوع می تواند عاملی برای ماندن کریستیانو رونالدو در اولدترافورد باشد. حتی در صورت جدا شدن این بازیکن نیز این اتفاق به این زودی ها رخ نخواهد داد و کریستیانو رونالدو ابتدا باید در تمرینات تیم حاضر شده و با سرمربی جدید یونایتد دیدار داشته باشد. همچنین به زودی بازیکنان جدیدی به اردوی یونایتد اضافه می شوند و مدیران باشگاه قصد دارند دغدغه رونالدو مبنی بر عدم فعالیت باشگاه در پنجره تابستانی را نیز خیلی سریع برطرف سازند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها