به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۱ - ۰۹:۵۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۰۹:۴۱
کد مطلب : ۳۴۵۱۰۰

آشنایی با موتور آسانسور بلولایت

گروه کسب و کار:
آشنایی با موتور آسانسور بلولایت
 موتور آسانسور بلولایت ساخت شرکت بلولایت از کشور چین می‌باشد. در سال 1989 سه جوان چینی که استاد دانشگاه شن‌یانگ چین بودند این شرکت را تاسیس کردند. صفر تا صد تولید قطعات آسانسور از تحقیق و طراحی گرفته تا مرحله تولید و فروش، زمینه فعالیت این شرکت است. کارخانه‌های تولیدی این شرکت در دو منطقه فوشان و سوژو به ترتیب در زمینی به وسعت 5000 متر مربع و 10 هزار متر مربع بنا شده‌اند. کارخانه فوشان با ظرفیت تولیدی بیش از 20 هزار دستگاه و سوژو با ظرفیت تولیدی 30 هزار دستگاه، بخش بزرگی از بازار صنعت آسانسور را به خود اختصاص داده‌اند. این شرکت عضو انجمن آسانسور چین است و محصولات آن گواهینامه‌های معتبر CE، TUV و KTL را دارا می‌باشند. محصولات این شرکت به کشورهای کره جنوبی، ژاپن، مالزی، هند، تایوان، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و ایران صادر می‌شود. محصولات شرکت بلولایت شن‌یانگ در بازار صنایع ‌آسانسور نیز محبوبیت بالایی دارد.
موتور گیرلس بلولایت، تابلو فرمان، برد کنترل آسانسور و صفحه نمایش ال سی دی، از جمله محصول ات شرکت بلولایت می‌باشد.
 
انواع موتورگیرلس بلولایت
 شرکت بلولایت اولین‌ بار در سال 2001 میلادی، موتور گیرلس بلولایت را تولید و روانه بازار نمود. این موتور به دلیل کیفیت بالا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. موتور گیرلس، نوعی از موتور آسانسور است که در آن از سیستم گیربکس استفاده نشده است.
موتور گیرلس بلولایت تنوع محصول بالایی دارد. این محصول در توان‌های الکتریکی متنوع و با ظرفیت‌های گوناگون تولید می‌گردد. ظرفیت انواع موتور‌ گیرلس بلولایت از 5 تا33 نفر متغیر است و به لحاظ وزنی از ظرفیت 450 کیلوگرم تا2500 کیلوگرم در میان انواع این موتور مشاهده می‌شود. توان الکتریکی انواع این موتور از 3.2 تا 13.4 کیلو وات متغیر بوده و دامنه جریان نامی‌ آنها از 7.7 تا 29.6 آمپر می‌باشد. سرعت این موتورها بین 1 متر بر ثانیه تا 2 متر بر ثانیه متغیر است.



مشخصات فنی انواع موتور گیرلس بلولایت
موتور گیرلس، برند بلولایت در دو نوع روملس و روم تایپ تولید می‌شود. در نوع روم تایپ مثل اغلب آسانسورها، تجهیزات آسانسور در اتاق مجزایی تحت عنوان موتورخانه قرار می‌گیرد. اما در نوع روملس با توجه به جمع و جور بودن موتور، کلیه تجهیزات مربوط به آسانسور در دیواره جانبی بالا یا پایین آسانسور قرار می‌گیرد.
در یک طبقه‌بندی دیگر موتور گیرلس بلولایت در سه نوع تولید می‌شوند:
1 ـ موتور گیرلس بلولایت با آهن‌ربای دائمی AC
2 ـ موتور گیرلس بلولایت با فرکانس و ولتاژ متغیر AC
3 ـ موتور گیرلس بلولایت با ولتاژ متغیر DC
 
چرا موتور بلولایت؟
 موتور آسانسور به منزله قلب سیستم آسانسور باید کیفیت بالایی داشته باشد. موتور گیرلس بلولایت در میان محصولات صنعت آسانسور، از محبوبیت و اعتبار بالایی برخوردار است. چرا که به جرات می‌توان گفت این محصول، جزء با کیفیت‌ترین موتورهای آسانسور گیرلس در بازار محسوب می‌شود. این موتور نسبت به موتورهای گیربکس آسانسور مزایای زیادی دارد. در طراحی این موتور از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا استفاده شده است و به لحاظ مجهز به بودن به ترمزهای ایمن، از امنیت بالایی برخودار است. از دیگر مزایای موتور گیرلس آسانسور بلولایت می‌توان به جمع و جور بودن و کم حجم بودن موتور اشاره کرد. از این رو انتخاب این موتور برای بناهایی که فضای کمی دارند گزینه مناسبی است. علاوه بر این در موتور گیرلس بلولایت با توجه به این که از سیستم گیربکس استفاده نشده است حرکت کابین آسانسور بسیار نرم و روان است. کابین در هنگام حرکت، با تکان‌ها و لرزش‌های ناگهانی مواجه نیست. از طرفی صدای موتور گیرلس در مقایسه با موتور گیربکس کمتر است.
موتور گیرلس بلولایت به گونه‌ای طراحی شده است که از لحظه شروع حرکت، که سرعت صفر است با تغییر تدریجی ولتاژ، سرعت به تدریج افزایش می‌یابد تا به حداکثر سرعت مورد نظر برسد. پس از آن برای توقف در بین طبقات نیز سرعت به تدریج کم شده تا در نهایت سرعت به صفر رسیده و در طبقه مورد نظر متوقف گردد.
 
نوع سیم‌پیچی این نوع موتور از نوع تک دور 3VF می‌باشد. از مزایای دیگر انتخاب موتور آسانسور بلولایت از نوع گیرلس، می‌توان به مناسب بودن قیمت آن اشاره کرد. همچنین در خصوص محصولات این برند، آمار خرابی کمی گزارش شده است. علاوه بر این خدمات پس از فروش موتور گیرلس بلولایت از طریق نمایندگی‌های مختلف در سراسر کشور به راحتی در دسترس کاربران قرار دارد.
مهمترین مزیت انتخاب موتور گیرلس بلولایت کیفیت بالای محصول در کنار قیمت مناسب آن است.
 
قیمت موتور بلولایت (قیمت موتور آسانسور چینی)
 در نگاه اول شاید قیمت موتور گیرلس بلولایت در مقایسه با انواع گیربکس بیشتر به نظر برسد. اما با کمی دقت، کاربر به این نتیجه خواهد رسید که به دلیل کم مصرف بودن، خرابی کمتر و سایر هزینه‌های جانبی این موتور برای مشتری اقتصادی‌تر خواهد بود. مصرف انرژی راندمان بالایی دارد، نیاز به سرویس دوره‌ای این موتور در مقایسه با سایر محصولات کمتر است و فضای کمی از ساختمان را اشغال می‌کند. حتی در نوع روملس آن نیاز به در نظر گرفتن فضای موتورخانه نمی‌باشد.
همچنین در یک مقایسه کلی، موتور گیرلس بلولایت نسب به محصولات مشابه سایر برندها، قیمت مناسب‌تری دارد. از طرفی به جرات می‌توان گفت کیفیت این موتور در مقایسه با این محصولات، قابل رقابت است.
به دلیل نوسانات شدید ارز، نمی‌توان قیمت ثابتی را برای موتور گیرلس بلولایت چینی ارائه داد. از این رو لازم است کاربران قیمت محصولات این برند را به روز از طریق سایت دریافت نمایند.
 

موتور آسانسور بلولایت
 
گارانتی موتور بلولایت
 برای اطمینان از تهیه موتور گیرلس بلولایت چینی اصیل و با کیفیت، لازم است که به نمایندگی‌های معتبر این محصول در کشور مراجعه گردد.آسانسور آتلانتیس نماینده رسمی فروش موتور آسانسور بلولایت در کشور می‌باشد که برای استفاده از خدمات پس از فروش محصولات این برند می‌توان از خدمات این شرکت استفاده نمود. آسانسور آتلانتیس علاوه بر این که گارانتی‌های معتبر شرکت بلولایت را ارائه می‌دهد، کیفیت و اصالت کالا را نیز تضمین می‌نماید. آسانسور آتلانتیس با به کارگیری افراد متخصص و مجرب خدمات مشاوره‌ای قبل از فروش را به مشتریان ارائه می‌دهد. علاوه بر این از طریق پشتیبانی، خدمات پس از فروش این محصولات را نیز به مشتریان ارائه می‌دهد. رضایت مشتریان از خرید محصولات از این نمایندگی، خود گویای این واقعیت است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها