به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۰۱:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب : ۳۴۵۱۰۱

تیتر توهین‌آمیز روزنامه اصولگرا درباره فائزه هاشمی

تیتر توهین‌آمیز روزنامه اصولگرا درباره فائزه هاشمی
گروه سیاسی: روزنامه اصولگرای وطن امروز در صفحه نخست شماره امروز خود با انتشار تصویری از فائزه هاشمی، فعال سیاسی به خبر صدور کیفرخواست برای دختر هاشمی واکنش عجیبی نشان داد و نوشت: فاضلاب اصلاحات!
این روزنامه نزدیک به جبهه پایداری با استقبال از این پیگرد فائزه هاشمی نوشت:
* فائزه هاشمی پس از اظهارات هتاکانه اخیرش علیه نظام در موضعی ایران‌ستیزانه کشورمان را برای منطقه خطرناک‌تر از رژیم‌صهیونیستی دانست!

* فائزه هاشمی در حالی ایران را خطرناک‌تر از اسرائیل و عامل آشوب در کشورهای دیگر می‌داند که خطر خود و دوستانش به مراتب بدتر از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم ایران است؛ ۸ ماه بحران‌آفرینی برای کشور در سال 88، حمایت از تحریم مردم ایران، همچنین دعوت مردم به آشوب تنها گوشه‌ای از اقدامات نفاق‌انگیز هاشمی و امثال اوست.

* فائزه هاشمی باید بداند اگر به زعم او جمهوری اسلامی ایران خطرناک‌تر از اسرائیل است، خطر منافق نیز برای مردم، به مراتب بیشتر از بیگانگان است.

* ادبیات تثبیت شده فائزه هاشمی در هتاکی به مقدسات و حمله به اصول و منافع ملی را که همواره با حمایت مستقیم و غیرمستقیم رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب همراه بوده است، می‌توان عصاره‌ای از روش و منش جریان اصلاحات دانست. تغییر دولت و سقوط آزاد اصلاح‌طلبان در فضای عمومی جامعه ایران بار دیگر فرصتی را فراهم آورده است تا این جریان واقعیت اندرونی خود را ظهور و بروز بیرونی ببخشد.
برچسب ها: فائزه هاشمی

مروارید
Iran, Islamic Republic of
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۲:۱۳
لعنت خداوند .......... (390068)
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۲:۴۱
در این مورد باید مردم قضاوت کنن نه روزنامه به اصطلا ح وطن امروز چرا هر کسی که حرف منطقی میزنه سریع به او انگ میزنن ؟ (390072)
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۲:۴۹
بنده خدا مگر پدرکشتگی داری با نظام ، چرا اینقدر ضدیت با نظام داری پدر مرحومت که سی واندی سال سوار خر مراد بود وبرای هفت پشت مال ومنال براتون به ارث گذاشته ،چه مرگت پس ۔ (390076)
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۷:۰۶
دروغ نگفته... (390118)
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۷:۵۴
خدا را شکر که دو دوره مهرورزی و سیدمحرومان نشان داد اصولگرایی سرتاپایش ......... (390124)
مشهدی
United Arab Emirates
۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ۱۸:۱۲
جوانکی خام که به زور سهمیه دانشگاه قبول ميشه با رانت هم تو دولت معجزه هزاره سوم ميره سر پستهاي مهم... بدون ذره ای لیاقتی کفایت.... بعد هم با رانت و پارتی صاحب رسانه ای ميشه که معلوم نیست پول چگونه تامین ميشه باید هم هر چی لایق خودش و همپالگیهاش هست نثار اصلاحات کنه....

درود به خانم هاشمی...که مردتر از خیلی از شماهاست (390126)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها