کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

تیتر توهین‌آمیز روزنامه اصولگرا درباره فائزه هاشمی

13 تير 1401 ساعت 9:42


گروه سیاسی: روزنامه اصولگرای وطن امروز در صفحه نخست شماره امروز خود با انتشار تصویری از فائزه هاشمی، فعال سیاسی به خبر صدور کیفرخواست برای دختر هاشمی واکنش عجیبی نشان داد و نوشت: فاضلاب اصلاحات!

این روزنامه نزدیک به جبهه پایداری با استقبال از این پیگرد فائزه هاشمی نوشت:
* فائزه هاشمی پس از اظهارات هتاکانه اخیرش علیه نظام در موضعی ایران‌ستیزانه کشورمان را برای منطقه خطرناک‌تر از رژیم‌صهیونیستی دانست!

* فائزه هاشمی در حالی ایران را خطرناک‌تر از اسرائیل و عامل آشوب در کشورهای دیگر می‌داند که خطر خود و دوستانش به مراتب بدتر از آمریکا و رژیم صهیونیستی برای مردم ایران است؛ ۸ ماه بحران‌آفرینی برای کشور در سال 88، حمایت از تحریم مردم ایران، همچنین دعوت مردم به آشوب تنها گوشه‌ای از اقدامات نفاق‌انگیز هاشمی و امثال اوست.

* فائزه هاشمی باید بداند اگر به زعم او جمهوری اسلامی ایران خطرناک‌تر از اسرائیل است، خطر منافق نیز برای مردم، به مراتب بیشتر از بیگانگان است.

* ادبیات تثبیت شده فائزه هاشمی در هتاکی به مقدسات و حمله به اصول و منافع ملی را که همواره با حمایت مستقیم و غیرمستقیم رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب همراه بوده است، می‌توان عصاره‌ای از روش و منش جریان اصلاحات دانست. تغییر دولت و سقوط آزاد اصلاح‌طلبان در فضای عمومی جامعه ایران بار دیگر فرصتی را فراهم آورده است تا این جریان واقعیت اندرونی خود را ظهور و بروز بیرونی ببخشد.


کد مطلب: 345101

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/345101/تیتر-توهین-آمیز-روزنامه-اصولگرا-درباره-فائزه-هاشمی

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir