به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۱۵:۳۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۰۹:۴۶
کد مطلب : ۳۴۵۱۰۴

تعمیر انواع یخچال در گلدن سرویس ایران

گروه کسب و کار: مرکز رسمی تعمیر و عیب یابی گلدن سرویس ایران، انواع یخچال‌های فریزر و ساید بای ساید را با بهترین کیفیت و قطعات اصل تعمیر می‌کند. این مرکز با بیش از 30 سال تجربه و بکارگیری بهترین تکنسین‌ها، آماده تعمیر انواع یخچال است. تمامی خدمات گلدن سرویس ایران با ضمانت نامه 180 روزه ارائه می‌گردد.
تعمیر انواع یخچال در گلدن سرویس ایران
در صورت نیاز به مشاوره در زمینه عیب یابی، کافیست با کارشناسان مرکز در تماس باشید. خدمات مشاوره کاملا رایگان بوده و هزینه ای از مشتریان دربافت نمی‌گردد.
در گلدن سرویس ایران از تجهیزات به روز استفاده شده و تعمیرکاران یخچال نیز با عیب یابی جدیدترین مدل‌های یخچال آشنایی کامل دارند. بنابراین میتوانید به راحتی وظیفه تعمیرات یخچال خود را به این مرکز بسپارید.

چرا گلدن سرویس ایران؟
تعمیرگاه مجاز و مرکزی گلدن سرویس ایران با داشتن کادری مجرب، بکارگیری بهترین تعمیرکاران کشوری و خدمات ویژه ای که به افراد ارائه می‌دهد، از بهترین مراکز تعمیرات به شمار میرود. علاوه بر آن، تعمیر در محل و منزل مشتریان نیز در تمامی نقاط شهر تهران انجام خواهد شد. 

تعمیرات یخچال ال جی
یخچال‌های برند ال جی همواره مورد توجه افراد بوده و در بسیاری از آشپزخانه‌های ایرانی یافت می‌شوند. این دستگاه‌ها به دلیل کیفیت مطلوب و جادار بودن محبوبیت زیادی در بین ایرانیان (و در تمام دنیا) بدست آورده اند. ال جی انواع یخچال‌های فریزر بالا، فریزر پایین، درب فرانسوی، ساید بای ساید و ... را تولید و به بازار عرضه می‌کند.
هرچند کیفیت یخچال‌های ال جی بالاست، اما به مانند هر وسیله الکتریکی دیگری، ممکن است با مشکل مواجه شوند. گلدن سرویس در زمینه تعمیر یخچال ال جی و عیب یابی آن، خدمات ویژه ای ارائه می‌دهد. تعمیرکاران به صورت تخصصی و با گذراندن دوره‌های پیشرفته آموزشی با تعمیرات انواع یخچال‌های ال جی آشنایی دارند.



تعرفه‌های عیب یابی یخچال ال جی کاملا مقرون به صرفه بوده و برای تمامی طبقات جامعه مناسب هستند. با توجه به اورجینال بودن قطعات و همچنین نوسانات بازار قطعات، گلدن سرویس ایران سعی داشته تا همواره پایین ترین تعرفه‌ها را در نظر بگیرد. از خدمات تعمیرگاه در زمینه تعمیرات میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
•    استفاده از بهترین قطعات و ابزارهای برند ال جی
•    بالاترین کیفیت تعمیرات
•    ضمانت نامه پس از تعمیر یخچال
•    عیب یابی یخچال ال جی در محل
•    مشاوره رایگان توسط کارشناس مربوطه
•     انجام خدمات در سریع ترین زمان
•    دارای گواهینامه رسمی

تعمیرات یخچال جنرال الکتریک
یخچال‌های جنرال الکتریک نیز از دستگاه‌های پرطرفدار در میان ایرانیان می‌باشند. این یخچال‌ها در انواع طرح‌های مختلف تولید و روانه بازار می‌شوند. سیستم سرمایشی هوشمند، جادار بودن، فیلتر باکیفیت و .... تنها بخشی از امکانات ویژه این یخچال‌ها می‌باشد. 
تعمیرگاه مرکزی گلدن سرویس ایران، تعمیر یخچال جنرال الکتریک را با کیفیت بالایی انجام می‌دهد. تعمیرکاران مرکز با استفاده از جدیدترین و بروزترین ابزارآلات و قطعات، یخچال جنرال الکتریک شما را عیب یابی خواهند نمود. به مانند تمامی بخش‌ها، جنرال الکتریک نیز تعمیرکاران مخصوص به خود را دارد. خدمات نصب و سرویس این دستگاه‌ها نیز با بهترین روش انجام خواهد شد.
قیمت و هزینه‌های تعمیرات و برطرف کردن مشکلات دستگاه‌ها مطابق با نرخ اتحادیه محاسبه میگردد. با توجه به افزایش قیمت‌ها و تعرفه‌ها در بسیاری از جاها، این مرکز سعی در حفظ قیمت‌ها داشته و فقط قیمت قطعات اندکی نوسان داشته است.

خدمات این مرکز در زمینه تعمیرات یخچال جنرال الکتریک عبارتند از:
•    ضمانت:
پس از انجام تعمیرات، ضمانت نامه رسمی به مشتریان تقدیم میگردد.
•    بهترین تعمیرکاران: کلیه افراد و کارشناسان با تعمیرات جدیدترین دستگاه‌ها آشنا هستند.
•    پاسخگویی شبانه روزی: در هر زمان که به مشاوره نیاز داشتید، میتوانید با مشاوران مرکز در تماس باشید.
•    انجام خدمات در محل: شما میتوانید با ثبت درخواست تکنسین خدمات مرکز را در منزل دریافت نمایید.
•    تجهیزات درجه 1: یخچال جنرال الکتریک شما با بهترین تجهیزات و قطعات تعمیر می‌گردد.

تعمیرات یخچال سامسونگ
برند سامسونگ از دیرباز در صنعت الکترونیک و حوزه فناوری، حرف‌هایی برای گفتن داشته است. سامسونگ به همراه ال جی، از غول‌های فناوری کره جنوبی محسوب می‌شوند که محصولاتشان در سرتاسر دنیا عرضه می‌شود. 



عیب یابی و تعمیر یخچال سامسونگ در مرکز مجاز گلدن سرویس ایران انجام خواهد شد. انجام خدمات سرویس دوره‌ای و نصب یخچال سامسونگ نیز در این مرکز انجام خواهد شد. تعمیرات توسط متخصصین بخش تعمیرات سامسونگ انجام خواهد شد که به صورت حرفه ای در این زمینه آموزش دیده‌اند.
بسیاری از مراکز تعمیر غیرمجاز، از قطعات درجه دو و سه استفاده می‌کنند و دستگاه پس از مدت کوتاهی مجددا خراب می‌شود. اما در این تعمیرگاه، تمامی قطعات استفاده شده کاملا اصل بوده و به همین دلیل قسمت تعمیر شده به راحتی خراب نخواهد شد.
 •    تعمیر یخچال فریزر بالا سامسونگ
•    عیب یابی یخچال فریزر پایین
•    تعمیرات یخچال درب فرانسوی
•    تعمیر یخچال تک درب
•    تعمیر یخچال ساید سامسونگ
•    و...
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها