به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۹:۳۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب : ۳۴۵۱۶۷

جام ملت‌های آفریقا بلای جان مانه و بایرن مونیخ

جام ملت‌های آفریقا بلای جان مانه و بایرن مونیخ
گروه ورزشی:به تعویق افتادن جام ملت‌های آفریقای 2023 ممکن است معضلاتی جدی را برای بایرن مونیخ به همراه داشته باشد.به گزارش "ورزش سه"، مانه هفته گذشته به صورت رسمی از لیورپول جدا شده و راهی بایرن مونیخ شد تا خرید درخشان تابستانی این تیم لقب بگیرد. 
 
با این حال تصمیم کنفدراسیون فوتبال آفریقا برای برگزاری جام ملت‌ها ممکن است شرایط را برای این باشگاه آلمانی دشوار کند، چرا که جدایی مانه از ترکیب این تیم خبر چندان خوبی برای آنها نیست. در ابتدا قرار بود که این رقابت‌ها در تابستان 2023 برگزار شود که در زمان تعطیلی بوندسلیگا بود اما ناگهان و به دلیل شرایط میزبانی از این مسابقات، تاریخ برگزاری این تورنمنت به زمستان 2024 موکول شد. 

این اولین باری نیست که جام ملت‌های آفریقا به دلیل شرایط آب و هوایی در زمان دیگری برگزار می‌شود اما این موضوع برای باشگاه‌های اروپایی به معنای در اختیار نداشتن بازیکنان آفریقایی خودشان در میانه فصل و هفته‌های حساس ماه ژانویه و فوریه است. مانه زمستان سال گذشته موفق شد به همراه تیم ملی سنگال قهرمان آفریقا شود و باید برای دفاع از عنوان قهرمانی در ترکیب تیم ملی کشورش حاضر شود. 

در آن زمان لیورپول و یورگن کلوپ علیرغم نارضایتی‌شان به غیبت او و محمد صلاح تن دادند اما ممکن است شرایط بایرن مونیخ در این زمینه متفاوت باشد. هرچند با توجه به تعطیلات زمستانی که در بوندسلیگا وجود دارد، شاید ضربه غیبت این مهاجم سنگالی برای بایرن کمتر از لیورپول باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها