به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۲:۲۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب : ۳۴۵۲۲۵
گزارش مارکا

بازگشت غیرممکن؛ دلایل رئال برای پشت‌کردن به رونالدو

گروه ورزشی: نه رئال و نه رونالدو تمایلی برای از سر گرفتن همکاری با یکدیگر ندارند.
بازگشت غیرممکن؛ دلایل رئال برای پشت‌کردن به رونالدو
داستان سال گذشته در حال تکرار است و بلافاصله پس از انتشار خبر درخواست جدایی رونالدو از منچستر، شایعات و گمانه زنی ها در مورد بازگشت او به رئال منتشر شدند.

تابستان سال گذشته رونالدو پس از جدایی از یوونتوس، ابتدا با مدیران رئال تماس هایی داشت و در تلاش بود به باشگاه سابق خود برگردد اما پاسخ منفی شنید. او سپس از سیتی پیشنهادی جدی دریافت کرد و در حالی که تصور می شد شاگرد پپ گواردیولا خواهد شد، با مداخله سر الکس فرگوسن و چند هم تیمی قدیمی به یونایتد بازگشت اما فصل برای او مطابق انتظار پیش نرفت و شیاطین سرخ حتی موفق به کسب سهمیه لیگ قهرمانان نیز نشدند. اتفاقی که برای رونالدو قابل قبول نیست. بازیکنی که برای بهترین جوایز فردی تلاش می کند، قطعا در لیگ اروپا و با منچستریونایتد شانسی نخواهد داشت.

او در اولین هفته از تمرینات پیش فصل منچستر نیز به دلایل خانوادگی غیبت داشت ولی انتظار می رود به تمرینات اضافه شود و با کاروان تیم به تور تایلند و استرالیا هم برود.


کریستیانو در 37 سالگی با دستمزد بالایی که دریافت می کند، بدون مشتری است. هیچ باشگاهی غیر از پی اس جی و یکی دو تیم انگلیسی قادر به جذب او نیستند و علی رغم شایعات، بازگشت او به رئال نیز غیرممکن است. پس از پاسخ منفی سال گذشته، روابط بین رونالدو با مدیران رئال سرد شده و این بار نه از سوی او تماسی گرفته شده و نه در باشگاه مادریدی انتظار دارند در روزهای آینده تماسی دریافت کنند. 

ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو این روزها در تلاش برای پیدا کردن بهترین مقصد برای فوق ستاره پرتغالی است در حالی که می داند، رئال مادرید هیچ تمایلی برای بازگرداندن او ندارد. در رئال بر این اعتقادند که بازگشت رونالدو مانع پیشرفت وینسیوس و رودریگو خواهد شد و همچنین جایگاه کریم بنزما که در 4 سال گذشته به عنوان رهبر و لیدر تیم بسیار تقویت شده، به خطر خواهد افتاد. یکی از مهمترین دلایل موفقیت های فصل قبل رئال، اتحاد و صمیمیت درون تیم بود. بازگشت رونالدو از این حیث سودی به رئال نخواهد رساند. 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها