به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۸:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۳۴۵۲۳۱
هشدار به باندبازهای منچستر

پنج قانون دیکتاتور هلندی؛ تن‌هاخ شوخی ندارد

گروه ورزشی: اریک تن هاخ، سرمربی هلندی جدید منچستریونایتد قوانین جدیدی در رختکن تیم وضع کرده است. برای او رونالدو با بازیکن جوان تیم تفاوتی ندارد.
پنج قانون دیکتاتور هلندی؛ تن‌هاخ شوخی ندارد
حضور رالف رانگنیک به‌جای اوله گونار سولسشر نیز تغییری در شرایط منچستریونایتد ایجاد نکرد و این تیم بعد از سپری کردن فصلی کابوس وار و ناکامی در کسب سهمیه لیگ قهرمانان و حتی لیگ اروپا، حالا با سرمربی سابق آژاکس به توافق رسیده است. اریک تن هاخ که روی نیمکت این تیم پرافتخار روزهای درخشانی را رقم زده بود، حالا ماموریتی بزرگ پیش روی خود داشته و می‌خواهد یونایتد را به روزهای اوج بازگرداند.

تمرینات منچستریونایتد برای فصل جدید از یک هفته قبل آغاز شده و این سرعت شروع کار توسط اریک تن هاخ نشان می‌دهد او برای بازسازی این باشگاه برنامه‌های ویژه‌ای در سر دارد. در حالی‌که بسیاری از تیم‌های بزرگ اروپایی هنوز در تعطیلات هستند، تمرینات شیاطین سرخ آغاز شده و این تیم قصد دارد خاطرات تلخ سال‌های اخیر را از ذهن هواداران یونایتد پاک کند.

این جدیت و تلاش اریک تن هاخ برای تغییر اوضاع در اولدترافورد، هواداران یونایتد را به فصل جدید امیدوار ساخته است. در لیگ برتر دشوار انگلیس که مدعیان فراوانی برای کسب عنوان قهرمانی حضور دارند، شرایط یونایتد برای کسب موفقیت اصلا آسان نیست و البته این تیم در بازار تابستانی نیز تا اینجا چندان فعال نشان نداده است. اما هواداران یونایتد امیدوارند با این اریک تن هاخ جدی و مصمم، شرایط در فصل پیش رو به شکل دیگری پیش برود.
رسانه های انگلیسی از 5 قانون سختگیرانه تن هاخ در منچستریونایتند پرده برداشتند. مرد هلندی با هیچکس شوخی ندارد و می خواهد با تغییر فضای رختکن، یک منچستریونایتد متفاوت را روانه فصل بعد کند. تیمی که از سال 2013 دیگر نتوانسته فاتح لیگ برتر شود و در 5 فصل گذشته حتی موفق به کسب جام هم نشده است.

قوانین تن هاخ در رختکن منچستر:
1-بازیکنان در جریان بازی تمرینی، حق ارسال پاس های عرضی و پاس به عقب را ندارند. بازیکنی که چنین کاری انجام دهد، تعویض خواهد شد. فقط بازی رو به جلو مورد قبول است.
2- بازیکنان باید استقامت فیزیکی خود را بیشتر کرده و زبان بدن‌شان را بهبود ببخشند.
3- دسته‌بندی ها و باندبازی در رختکن باید از بین برود. همه باهم برابرند.
4-جوانان تیم اجازه دارند در تمرینات، بزرگان تیم را به چالش کشیده و در دوئل ها آن را شکست دهند.
5- تعداد افتخارات و دستمزد بالای بازیکن، دلیلی بر جایگاه ثابت او در ترکیب نخواهد بود. عملکرد بازیکنان در تمرینات، مهمترین فاکتور محسوب می شود.
اگرچه هنوز برای قضاوت زود است، اما با توجه به مدت کوتاهی که تن هاخ روی نیمکت حضور داشته، شاهدان از انگیزه بالاتر بازیکنان سخن می گویند. علاوه بر این، آنها می دانند که باید بهتر تمرین کنند تا بتوانند در ترکیب قرار بگیرند. تن هاخ پیش فصل را سخت و جدی گرفته؛ او اطمینان دارد که ثمره این جدیت را در طول فصل خواهند گرفت.
برچسب ها: منچستر يونايتد
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها