به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۶ - ۰۳:۵۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۱۶:۱۹
کد مطلب : ۳۴۵۲۴۲

احتمال حضور مربی برزیلی در کادر فنی صنعت نفت

گروه ورزشی: تمرینات تیم صنعت نفت از امروز به طور رسمی زیر نظر رضا پرکاس آغاز می شود.
احتمال حضور مربی برزیلی در کادر فنی صنعت نفت
یکی از مربیانی که حضورش در کادر فنی تیم صنعت نفت قطعی شده عبدالرضا برزگری بازیکن اسبق این تیم است که در بین تماشاگران تیم صنعت نفت از محبوبیت بالایی برخوردار است.
سرمربی جدید تیم صنعت نفت در خصوص دیگر مربیانی که قرار است به کادر فنی تیم صنعت نفت اضافه شدند؛ اینطور گفت:  عبدالرضا برزگری با ما همکاری می‌کند. در یکی دو روز هم مسعود عالیپور در کنار ما بود ولی متوجه شدیم با فولاد قرارداد دارد به همین دلیل کادر را در روزهای آتی کامل‌تر می‌کنیم تا به صورت جدی و حرفه‌ای‌تر کار را استارت بزنیم. باید بررسی کنم. قطعا دو سه مربی دیگر اضافه خواهند شد. احتمال دارد یکی از مربیانی برزیلی که در امارات با من همکاری کرده، به صنعت نفت بیاید. صحبت‌های اولیه را انجام دادیم.
او در پاسخ به این سوال که آیا گرمی هوا در شهر آبادان تمرینات آماده سازی تیم را تحت تاثیر قرار نمی دهد؟ ادامه داد: در آبادان تمرینات را آغاز می‌کنیم. البته به باشگاه برنامه داده‌ایم و در چند روز آینده با توجه به اینکه سه چهار منطقه را معرفی کردیم، قطعا در آینده اردوی خود را در شهر دیگری برگزار می‌کنیم زیرا اینجا هوا بسیار گرم است، باید یا در شب یا صبح زود از زمین تمرینی آبادان استفاده کنید. اگر صبح زود تمرین کنیم دیگر نمی‌توانیم ساعت 9 شب تمرین مجددی انجام بدهیم، برای همین باید به منطقه‌ای برویم که دو تا سه بار در روز برای برگزاری جلسات تمرینات از آن استفاده کنیم. قطعا در هفته جاری به اردو خواهیم رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها