به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۱۰ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۱۸:۲۶
کد مطلب : ۳۴۵۲۹۷

مشتری دست به نقد رونالدو وارد عمل شد

مشتری دست به نقد رونالدو وارد عمل شد
گروه ورزشی: چلسی در حال بررسی شرایط انتقال کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی و ۳۷ ساله به استمفوردبریج است.کریستیانو رونالدو، مهاجم باتجربه شیاطین سرخ به مدیران منچستریونایتد اطلاع داده که می‌خواهد در صورت رسیدن پیشنهاد مناسب، این باشگاه را در تابستان امسال ترک کند. البته مدیران یونایتد در حال حاضر اصرار دارند که رونالدو در لیست فروش نیست و او باید تا سال 2023 به قرارداد فعلی با این باشگاه پایبند باشد.
 
اما دیوید اورنشتین، خبرنگار مشهور مدعی شد مدیران چلسی قصد دارند به زودی برای توافق با کریستیانو رونالدو وارد عمل شده و این مهاجم پرافتخار را جذب کنند. توماس توخل، سرمربی چلسی مدت‌هاست که عملکرد رونالدو را تحسین می‌کند، اما هر تصمیمی در مورد عقد قرارداد مستلزم توافق توخل و ستاره پرتغالی در مورد نحوه قرار گرفتن رونالدو در سیستم و سبک بازی چلسی است.

در واقع تاد بولی، مالک جدید باشگاه کاملا برای خرید کریستیانو رونالدو ابراز آمادگی کرده و احتمالا چلسی مشکلی برای پرداخت دستمزد مورد نظر این بازیکن نخواهد داشت. روملو لوکاکو، ستاره بلژیکی چلسی بعد از سپری کردن یک فصل ناموفق از این باشگاه جدا شده و به صورت قرضی راهی اینتر شد. 
 
بدین ترتیب دیگر چلسی مجبور به پرداخت دستمزد هنگفت لوکاکو نیست و فضا برای خرید کریستیانو رونالدو فراهم خواهد شد. همچنین احتمال جدایی تیمو ورنر نیز وجود دارد و چلسی برای فصل بعد باید یک مهاجم طراز اول جذب کند. بدین ترتیب کریستیانو رونالدو می تواند بهترین گزینه برای این باشگاه لقب گیرد و البته حضور چلسی در لیگ قهرمانان این ستاره پرتغالی را به هدف خود یعنی استمرار درخشش در این مسابقات می رساند.

منچستریونایتد فعالیت چندانی در بازار تابستانی نداشته و کریستیانو رونالدو از این وضعیت به شدت ناراضی است. اما چلسی قصد دارد با مالک جدید خود در فصل تابستان گرد و خاک به پا کند و آنها می خواهند تیمی برای فتح لیگ قهرمانان روانه مسابقات کنند. اهداف کریستیانو رونالدو و چلسی برای فصل بعد یکی شده و به همین دلیل احتمال انتقال ستاره پرتغالی به لندن وجود دارد.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها