به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۱۵:۱۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۳ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۳۴۵۳۰۴

ثابت شد زیر پای سرمربی استقلال را خالی کردند

ثابت شد زیر پای سرمربی استقلال را خالی کردند
گروه ورزشی: یکی از بازیکنان سابق استقلال در مصاحبه‌ای حرف‌های جنجالی در خصوص محمود فکری زد. این بازیکن که جدایی اش از استقلال کم حاشیه نداشت، در خصوص یکی از مربیان سابق خود حرف‌های عجیبی مطرح کرد و گفت: «ولی یکی از تلخ‌ترین اتفاقات زندگی من این بود که شاگرد فکری شدم. الان که فکرش را می‌کنم خیلی پشیمانم شاگردش شدم، چون به من خیلی بد کرد. به هر حال مربی استقلال بود. من هفته اول بازی کردم و هفته دوم بازی با فولاد همسترینگم دوباره پاره شد و ۵-۶ بازی نبود و هفته هفتم رسیدم و قبل از بازی با ذوب آهن هنوز آماده نبودم، ولی می‌خواستم با تیم بروم و کنار تیم باشم و هیچ بازیکنی این کار را نمی‌کند، ولی من کردم.

در پرواز بودیم که آقای برهانی داشت می‌گفت به بازیکنان پول دادند و من تعجب کردم و گفتم چرا به من ندادند؟ زنگ زدم آقای مددی گفت یادمان رفته به تو پول بدهیم. مگر می‌شود به بازیکن مصدوم پول ندهید؟ من برای شما مصدوم شدم. کجای دنیا این رفتار صورت می‌گیرد؟ خیلی ناراحت شدم و قلبم شکست.

چمدانم را برداشتم و مستقیم به تهران آمدم و آقای عمران زاده به من زنگ زد و صدایم روی بلندگو بود آقای فکری یک حرف زشتی به من زد جلوی بچه‌ها و گفت هرجا هست بگویید بلند شود و بیاید. من آمدم و رفتم پیش آقای فکری در جلسه گفتم شما نباید جلوی بچه‌ها با من اینطور صحبت کنید.

من به خاطر تیم و به خاطر شما آمده بودم. آقای فکری بعد از بازگشت از اصفهان من را اخراج کرد. به جای اینکه مربی پشت بازیکنش را بگیرد و بگوید چرا به او پول ندادید و او برای ما مصدوم شده است پشت من را خالی کرد و من را از تمرینات اخراج کرد. من هم می‌رفتم سر تمرین یک ربع تمرین می‌کردم و به رختکن می‌رفتم.

می‌گفت کجا می‌روی و من هم گفتم اندازه پولی که من دادید تمرین می‌کنم. واقعاً خیلی عصبانی بودم. فکری بازهم من را اخراج کرد و من گفتم دیگر برای شما بازی نمی‌کنم و مربی که پشت بازیکنش را نمی‌گیرد بازیکن برای او بازی نمی‌کند. خوشحالم برایش بازی نکردم و به خودم افتخار می‌کنم و هیچ وقت قبول نمی‌کنم شاگرد ایشان هستم.

نیم فصل هم من را در لیست مازاد گذاشته بود و فوتبالم را داشت نابود می‌کرد. من که از استقلال بیرون نمی‌رفتم در هر صورت و بیرون می‌ماندم، چون می‌دانستم فکری آنجا دوام نمی‌آورد. مشخص بود چرا که شرایط تیم ما فاجعه بود و دیدید که بعد از رفتنش چه اتفاقات مثبتی افتاد.»

این اتفاق درحالی رخ داد که محمود فکری بعد از برکناری اش از استقلال حرف‌های قابل تاملی در خصوص چند بازیکن استقلال در آن فصل زد و به نوعی مدعی شد که این نفرات کم کاری کردند تا او از کارش کنار برود. سرمربی سابق استقلال گفت: «اگر در دیدار با سپاهان آن اتفاقات نمی‌افتاد و یکسری از بازیکنان کم‌کاری نمی‌کردند، تیم استقلال در صدر جدول بود. ما صدر جدول را با ۴ امتیاز اختلاف دادیم، اما پایان فصل را با ۱۱ امتیاز اختلاف با پرسپولیس تمام کردند. بعضی از بازیکنان با من مشکل داشتند و کم کاری می‌کردند و رفتن من اصلا فوتبالی نبود.» این صحبت‌ها درحالی مطرح شد که سال‌ها قبل مرحوم حجازی هم این صحبت‌ها را در خصوص چند بازیکن استقلال در سال ۷۸ مطرح کرده بود.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: محمود فکری
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها