به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۴ - ۱۶:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۳۴۵۴۰۲

دلجویی سیاوش یزدانی از ملوانی‌ها!

دلجویی سیاوش یزدانی از ملوانی‌ها!
گروه ورزشی: سرباز تیم ملوان اقدام به دلجویی از مازیار زارع و پژمان نوری کرد.پس از انتشار مصاحبه طولانی یزدانی که در بخشی از آن درباره حضور در ملوان صحبت هایی مطرح کرده بود این بازیکن اقدام به دلجویی از ملوانی ها کرد. یزدانی در مصاحبه اش عنوان کرده بود که باشگاه ملوان نخواسته او بازی کند و او هم تمایلی به بازی کردن برای ملوان نداشته است.
 
یزدانی درباره این موضوع گفت: در آن مصاحبه فراموش کردم در مورد مسئولان ملوان حرف بزنم. از آقایان پژمان نوری و مازیار زارع واقعا تشکر می کنم چرا که صادقانه با من برخورد کردند. آنها وقتی شرایط روحی و روانی ما را دیدند خودشان اعلام کردند در تمرینات شرکت نکنیم.در مصاحبه قبلی هم گفتم ملوان خوب نتیجه گرفته بود و طبیعتا تغییر ترکیب در آن روزها که ملوان برای صعود می جنگید کار سختی بود.

وی ادامه داد: باید دوباره از آقایان نوری و زارع تشکر کنم که در مصاحبه قبلی نتوانستم حق مطلب را در موردشان ادا کنم.الان هم سرباز ملوان هستم و شاید فصل آینده در این تیم بازی کنم چون وضعیتم مشخص نیست.یزدانی درباره سایر صحبت هایش نیز گفت: مدت ها بود که سکوت کرده و حرفی نزده بودم. بعد از اتفاقاتی که پیرامون اعزام به سربازی رخ داد حرف های زیادی در دلم مانده بود و چند ماه با خودم کلنجار می رفتم که با گفتن این حرفها سبک شوم. از این به بعد سعی می کنم سکوت کنم و برای حضور در جام جهانی تمام تلاشم را انجام دهم.
برچسب ها: سیاوش یزدانی
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها