کد QR مطلبدریافت لینک صفحه با کد QR

خشم اینتر از چالهان اوغلو: از دیوار بالا نرو!

14 تير 1401 ساعت 13:47


گروه ورزشی:مدیران اینتر از رفتارهای هاکان چالهان اوغلو، هافبک این تیم، در تعطیلات تابستانی راضی نیستند.

به گزارش "ورزش سه"، چالهان اوغلو تابستان گذشته از میلان جدا شده و راهی اینتر شد اما به نظر می‌رسد که حواشی پیرامون این بازیکن، مدیران این تیم را نگران کرده است. 

او در روزهای اخیر تصاویری را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته که باعث نگرانی این تیم شده است. این بازیکن در استوری اینستاگرامش ویدیویی از خودش منتشر کرد که نشان می‌داد در حال بالا رفتن از سقف یک کشتی تفریحی است. روزنامه ایتالیایی کوریره دلو اسپورت خبر داده که مدیران اینتر به هیچ وجه از این رفتار و ویدیو منتشر شده از آن راضی نیستند و باور دارند که چنین اقداماتی ممکن است در آستانه شروع تمرینات پیش فصل و آغاز فصل جدید باعث مصدومیت این بازیکن شود. 

همین موضوع باعث شده که اینتر تصمیم بگیرد که به صورت جدی شرایط این بازیکن را تا پایان تعطیلات و حضورش در تمرینات پیش فصل مدنظر داشته باشد. اینتر قرار است تمریناتش را از تاریخ ششم جولای بار دیگر از سر بگیرد اما بازیکنان ملی‌پوش مانند چالهان اوغلو که پس از پایان فصل گذشته به اردوی تیم ملی کشورشان ملحق شدند می‌توانند هفته آینده به تمرینات این تیم برگردند. 

این اتفاق در حالی رخ داده که این هافبک ترک پیش از این نیز در گفتگو با یکی از رسانه‌های کشورش صحبت‌هایی را مطرح کرده بود که به نظر انتقاد از سیمونه اینزاگی می‌آمد. چالهان اوغلو درباره این مصاحبه به اینتر خبر داده بود اما مجبور شد پس از انتشار، بخش‌هایی از آن را شفاف‌سازی کند و بگوید که هرگز قصدی برای انتقاد از سرمربی‌اش نداشته است.


کد مطلب: 345432

آدرس مطلب :
https://www.baharnews.ir/news/345432/خشم-اینتر-چالهان-اوغلو-دیوار-بالا-نرو

بهار نیوز
  https://www.baharnews.ir