به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۴:۲۲
کد مطلب : ۳۴۵۴۵۲

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران

وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در تهران
گروه جامعه: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران قسمتی صاف تا کمی ابری وگاهی وزش باد شدید تا خیلی شدید و خیزش گرد و خاک و روند افزایشی دما از هفته آینده پیش بینی می شود.به گزارش ایسنا، بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران طی پنج روز آینده، آسمانی صاف تا کمی ابری، در بعضی ساعت‌ها همراه با وزش باد و گاهی وزش باد نسبتا شدید پیش بینی می شود.
 
همچنین طی این مدت در پاره‌ای نقاط به ویژه در نواحی جنوبی و غربی استان در ساعات عصر و شب گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک و در ساعات عصر امروز و فردا(۱۴ و ۱۵ تیرماه) در ارتقاعات افزایش ابر و در ارتفاعات بالادست بارش پراکنده مورد انتظار است. امروز در بعضی نواحی کاهش نسبی دما و از فردا تا ابتدای هفته آینده روند تدریجی افزایش دما در استان پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۵ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.آسمان تهران فردا ( ۱۵ تیر) صاف و گاهی غبار رقیق  و از بعد از ظهر وزش باد  با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد و طی ‌پنجشنبه (۱۶ تیر) صاف و در بعضی ساعت‌ها وزش باد با احتمال وزش باد شدید و گرد و خاک با حداقل دمای ۲۲ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.
برچسب ها: هواشناسی تهران
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها