به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۴:۳۳
کد مطلب : ۳۴۵۴۵۸

عارف – استقلال؛ احتمال تمدید قرارداد زیاد است

گروه ورزشی: با وجود اینکه عارف غلامی اکنون در دبی مشغول مذاکره با تیم های خواهانش است اما هنوز احتمال تمدید قراردادش با استقلال وجود دارد.
عارف – استقلال؛ احتمال تمدید قرارداد زیاد است
پس از جدایی محمد دانشگر از استقلال، این بار عارف غلامی دیگر مدافع آبی ها با پیشنهاد جذابی از لیگ ستارگان قطر مواجه شده است. پیشنهاد وسوسه برانگیزی که باعث شده این بازیکن در دبی و امارات مشغول بررسی آن باشد.
پس از پایان لیگ بیست و یکم، قرارداد غلامی با آبی پوشان به پایان رسید و این بازیکن با چند پیشنهاد خارجی مواجه شد. گفته می شود که دو تیم پرتغالی خواهان جذب این مدافع ملی پوش شده اند ضمن اینکه او از کشورهای حوزه خلیج فارس نیز پیشنهاداتی را در جیب دارد.
با این حال غلامی در پایان لیگ قبل به مدیران باشگاه اعلام کرده است که اگر پیشنهادات اروپایی نتواند او را مجاب به ترک ایران کند، اولویت نخست او حضور در استقلال و تمدید قرارداد با آبی پوشان است.
نکته جالب اینکه غلامی از لیگ برتر نیز چند پیشنهاد دریافت کرد ولی او قصد ندارد در ایران جز استقلال برای تیم دیگری به میدان برود به همین دلیل تمرکز او روی پیشنهادات خارجی است.
امروز نیز روزنامه العرب قطر از پیشنهاد باشگاه العربی به غلامی خبر داد. تیمی که فصل قبل فرشید اسماعیلی را در ترکیب خود داشت و مهرداد محمدی نیز پس از بهبودی از مصدومیت، فصل جدید را در این تیم توپ خواهد زد.
با این حال، احتمال دارد که غلامی در سال منتهی به جام جهانی قید پیشنهاد خوب العربی را زده و قراردادش را تمدید کند. به هر شکل و طی روزهای آتی تکلیف غلامی و استقلال مشخص خواهد شد.
برچسب ها: عارف غلامی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها