به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۳۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۴:۴۶
کد مطلب : ۳۴۵۴۶۷

شورش رختکن یونایتد علیه رونالدو؛ تحقیر شدیم

گروه ورزشی: بازیکنان منچستریونایتد به خبر جدایی کریستیانو رونالدو از این تیم واکنش منفی نشان داده‌اند و جو رختکن در یونایتد حالا علیه ابرستاره پرتغالی است.
شورش رختکن یونایتد علیه رونالدو؛ تحقیر شدیم
در روزهای اخیر مشخص شد کریستیانو رونالدو به باشگاه منچستریونایتد اطلاع داده که امسال تابستان از این باشگاه جدا خواهد شد. روزنامه انگلیسی میرر می‌گوید همبازی‌های رونالدو از این خبر و شایعات متعددی که این روزها به گوش می‌رسد خوشحال نیستند و رویهم‌رفته در رختکن شیاطین سرخ، جوی منفی علیه کریستیانو شکل گرفته است.
رونالدو یک سال بعد از پیوستن به یونایتد از یوونتوس به مدیریت باشگاه اطلاع داده که اگر پیشنهادی برای او به باشگاه برسد باید با خروجش موافقت شود. گفته می‌شود علت اصلی تمایل رونالدو به ترک یونایتد، عدم حضور این تیم در چمپیونزلیگ فصل آینده است. هر چند یک علت دیگر که رسانه‌ها به آن پرداختند تعلل باشگاه در خرید مهره‌های مناسب در فصل تابستان بوده است.

روزنامه میرر به نقل از منابع نزدیک به باشگاه می‌گوید در رختکن یونایتد، چندین بازیکن و از جمله چند بازیکن مهم تیم، از خروج رونالدو نه تنها ناراضی نیستند بلکه ابراز خوشحالی کرده‌اند. این روزنامه می‌گوید این دسته از بازیکنان معتقدند با خروج رونالدو، فرصت بیشتری برای تاثیرگذاری بر دیگر بازیکنان خواهند داشت.
البته میرر اشاره می‌کند که بخش دیگری از یونایتدی‌ها از نوع رفتار رونالدو و درخواستش برای ترک باشگاه ناراحت شده‌ و احساس می‌کنند ستاره پرتغالی، یونایتد فعلی را کوچکتر از حد خودش می‌داند. این برای بعضی ستاره‌های یونایتد تحقیرآمیز بوده و باعث دلخوری آنها از کریستیانو شده است.
این در حالی است که سال گذشته و زمانی که زمزمه پیوستن رونالدو به یونایتد به گوش می‌رسید هم خبرهایی در رسانه‌ها منتشر شد که حاکی بود ورود رونالدو به اولدترافورد باعث ایجاد دودستگی در بین بازیکنان شده و گروهی دوستدار کریستیانو هستند و گروهی دل خوشی از حضور او در رختکن تیم‌شان ندارند.
برچسب ها: رونالدو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها