به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۱۷:۵۹
کد مطلب : ۳۴۵۵۱۵

خواننده «مثلا روم زوم کنی» هم بازیگر شد

خواننده «مثلا روم زوم کنی» هم  بازیگر شد
گروه فرهنگی: اگر اسم «زانکو» خواننده پاپ را نشنیده باشید، حتما قطعه «مثلا روم زوم کنی» را شنیده اید. خواننده ای که یک شبه معروف شد و با یک قطعه، وارد همه ریمکس ها و قطعات برگزیده شد. حالا خبر رسیده که زانکو رسما جلوی دوربین رفته است.
 
زانکو؛ خواننده قطعه معروف «مثلا روم زوم کنی» که چند ماهی از ورودش به مارکت جدی موسیقی می‌گذرد در تجربه‌ی جدیدش وارد عرصه بازیگری شد.‌زانکو در فیلم سینمایی «رقصنده» به کارگردانی بهمن گودرزی در کنار بازیگرانی از جمله امیر جعفری و امین حیایی در سکانس‌های کشور ترکیه مقابل دوربین رفته است.

این فیلم پیش از این دوسال قبل در مرحله تولید بود که بدلیل مهاجرت بازیگر نقش اول زن آن دچار توقف شد تا بالاخره با اضافه شدن بازیگری جدید آنهم از عرصه موسیقی ، فیلمبرداری خود را به پایان برسانند.باید دید حضور زانکو آیا همچون حضور خوانندگانی مثل فرزاد فرزین، امیر مقاره،رضا یزدانی و زانیار خسروی در سریال‌ها به عنوان بازیگر موفق خواهد بود یا با شکست سنگینی مواجه خواهد شد؟
برچسب ها: زانکو
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها