به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ - ۲۲:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۴ ساعت ۲۰:۰۵
کد مطلب : ۳۴۵۵۴۲

حملات پهپادی ترکیه به استان نینوا

حملات پهپادی ترکیه به  استان نینوا
گروه بین الملل: منابع امنیتی عراقی از حمله پهپادی ترکیه به یک اردوگاه آوارگان و مقر حزب کارگران گردستان در شهر "مخمور" در استان نینوا خبر دادند.
 یک منبع امنیتی عراقی  اعلام کرد که یک پهپاد ارتش ترکیه اردوگاه آوارگان در شهر مخمور در استان نینوا را هدف حملات خود قرار داد.این منبع درباره جزئیات این حمله گفت: این پهپاد یک خانه را در داخل این اردوگاه هدف قرار داد.
این منبع همچنین تصریح کرد که تا بدین لحظه آمار دقیقی از تلفات و یا خسارت این حمله گزارش نشده است.طبق این گزارش، این حمله همزمان با ورود هیئت امنیتی بلندپایه از بغداد به مخمور صورت گرفت.
در این اردوگاه صدها خانواده کرد حضور دارند که سال‌هاست از ترکیه آواره شده‌اند و آنکارا می‌گوید که حزب کارگران کردستان از این کمپ به عنوان پایگاهی برای آموزش نیروهای خود و انجام حملات در داخل خاک ترکیه استفاده می‌کند.در همین حال، دستگاه مقابله با تروریسم وابسته به شورای امنیت اقلیم کردستان عراق نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک پهپاد ترکیه‌ای  مقر حزب کارگران کردستان "پ.ک.ک" را در مخمور هدف قرار داد.
در این بیانیه آمده است که این حمله منجر به تلفات و خسارت مادی شده است.
برچسب ها: ترکیه
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها