به روز شده در ۱۴۰۳/۰۱/۰۹ - ۲۱:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۱/۰۴/۱۵ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۳۴۵۵۷۳

ازدواج خواننده معروف با سرمایه‌دار کویتی

ازدواج خواننده معروف با سرمایه‌دار کویتی
گروه فرهنگی:لیندزی لوهان تنها چند ساعت قبل از جشن تولد ۳۶ سالگی اش، در یک مراسم صمیمی و خودمانی با نامزدش بادر شاماس ازدواج کرد. لوهان  پس از انتشار عکسی از خود و شاماس ۳۵ ساله در اینستاگرام، شایعات مبنی بر ازدواج خود را تایید کرد و نوشت: «من خوش شانس ترین زن جهان هستم. او مرا پیدا کرد. من شگفت زده ام که او همسر من است. هر زنی باید هر روز چنین احساسی داشته باشد.» لیندزی لوهان زمانی که در دبی زندگی می کرد با شاماس، سرمایه دار کویتی الاصل آشنا شد. 

پدر لیندزی، مایکل لوهان، درباره شاماس و ازدواجش با دخترش گفت: «او هالیوودی نیست. هیچ عکسی از آنها در مطبوعات نمی بینید. این یکی از مشکلات لیندزی بود. او با مردی است که از کانون توجهات بودن خوشش نمی آید. لیندزی در حال پیگیری مجدد حرفه خود است و در این شرایط شما به یک فرد خوب در زندگی احتیاج دارید.» 

اگرچه او برخی از شرکای زندگی سابق دخترش را مانند ویلمر والدراما را دوست داشت، اما گفت که از دوری دخترش از امثال آرون کارترهای جهان خوشحال است، که اشاره ای به شریک زندگی ۲۰ سال پیش لیندزی داشت. مایکل لوهان در ادامه گفت: «در چشمانشان می توانید ببینید که چقدر یکدیگر را دوست دارند. من هرگز لیندزی را تا این حد عاشق ندیده بودم. تنها چیزی که برایم مهم است این است که او یک مرد معمولی است.»

لیندزی لوهان، بازیگر، خواننده، ترانه‌سرا، تهیه‌کننده و کارآفرین آمریکایی است. لوهان که در شهر نیویورک متولد و بزرگ شد، در سه سالگی با فورد مدلز قرارداد امضا کرد. او در سن ۱۰ سالگی به عنوان یکی از اعضای ثابت سریال تلویزیونی «دنیای دیگر» ظاهر شد و در فیلم «تله والدین» (۱۹۹۸) والت دیزنی به موفقیت چشمگیری دست یافت.

اما در سال ۲۰۰۶ در حین فیلمبرداری، لوهان به دلیل مسائلی که در صحنه فیلمبرداری گزارش شده بود، موضوع اصلی رسانه ها شد، که شروع یک سری درگیری های شخصی بود که زندگی و حرفه او را با مشکل مواجه کرد. در اواخر دهه ۲۰۰۰، او به دلیل مسائل حقوقی، حضور در دادگاه و دوره‌هایی که در مراکز توانبخشی به دلیل اعتیاد به الکل داشت، به یکی از موضوعات اصلی روزنامه‌ها تبدیل شد. در این دوره او چندین نقش را از دست داد و به طور قابل توجهی روی حرفه و تصویر عمومی اش تأثیر منفی گذاشت. پس از سالها اصلاح زندگی، لوهان قرارداد چند فیلم را با پلتفرم نتفلیکس امضا کرد تا در چندین پروژه آینده بازی کند. «سقوط برای کریسمس» اولین فیلم این قرارداد است که در پایان سال ۲۰۲۲ اکران می شود.
برچسب ها: لیندزی لوهان
نام شما

آدرس ايميل شما
توجه: نظرات حاوی توهين، افترا، اتهام و ... به اشخاص حقيقی و حقوقی، و نظرات شعارگونه «مرگ، درود و مشابه آنها»، و همچنين نظرات طولانی تر از 500 حرف، به هيچ وجه منتشر نخواهند شد.
نظر شما *

پربيننده‎ترين مطالب و خبرها